ثبت نام بدون آزمون در 120 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر از آغاز ثبت نام بدون آزمون در 120 رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد.

ثبت نام بدون آزمون در 120 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر

پیمان ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در قائم شهر با بیان اینکه ثبت نام بدون آزمون 120 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر آغاز شده است، اظهار کرد: تمام متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی مهر 99 دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با توجه به مصوبه جلسه مورخ 99/4/24 شورای سنجش و پذیرش درباره زمان بندی نو ثبت نام و اعلام نتایج رشته-محل های با پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی، ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی افزود: ثبت نام آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است از یکشنبه پنجم مرداد آغاز شده است و تا پایان روز یکشنبه مورخ دوم شهریور ادامه خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر اظهار داشت: داوطلبان می توانند از پنجم مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ولی پور یادآور شد: داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه مرکز سنجش و پذیرش کرده اند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود پس از 48 ساعت به این واحد مراجعه کنند.

وی با تأکید بر نبود هیچ تفاوتی بین مدرک فارغ التحصیلان رشته های با آزمون و بدون آزمون شرح داد: این دانشگاه با 34 رشته دکتری تخصصی، 98 رشته کارشناسی ارشد، 54 رشته کارشناسی، 28 رشته کارشناسی ناپیوسته، 23 رشته کاردانی ناپیوسته و 12 رشته کاردانی پیوسته در همه گروه های آموزشی غیر از علوم پزشکی اکنون با نزدیک 6 هزار دانشجو، 84 آزمایشگاه و کارگاه های پیشرفته و آموزشی و 54 هزار نام کتاب تخصصی و عمومی شامل 130 هزار جلد و بیش از 72 هزار مترمربع فضای آموزشی رفاهی و ورزشی از کهن ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر شرح داد: نظام آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد قائم شهر با بهره گیری از توان و تجربه استادان تمام وقت، نیمه وقت و مدعو با مرتبه علمی استاد، دانشیار و استادیار در بیشتر رشته های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی توانایی فعالیت های پژوهشی و دانش بنیان را در بیشتر رشته های علوم انسانی، پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر و چاپ مقاله در بیشتر مجلات معتبر و کنفرانس های بین المللی داراست.

به گزارش خبرنگاران، متقاضیان ثبت نام بدون آزمون از امروز پنجم مرداد تا دوم شهریور در قائم شهر، جنب پل تلار، دانشکده علوم انسانی اتاق 317 حضور پیدا کنند و درصورت داشتن سؤال می توانند با شماره های 0112251347 و 09025471214 تماس داشته باشند.

همچنین کتابچه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با لینک http://qaemiau.ac.ir/qaemiau-info/ می تواند امکانات و توانمندی های این دانشگاه را با محور آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، مراکز رفاهی، مرکز رشد و فناوری، آزمایشگاه، کارگاه ها، سالن ورزشی، دانشکده ها، آموزشکده سمای قائم شهر و مدارس نشان دهد.

4103/4062/

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62865

به "ثبت نام بدون آزمون در 120 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بدون آزمون در 120 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید