جام حذفی ایتالیا، ناپولیِ 9نفره با شکستی سنگین حذف شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ناپولی در دیداری پُرهیجان شکست تلخی برابر فیورنتینا تجربه کرد و از جام حذفی ایتالیا حذف شد.

جام حذفی ایتالیا، ناپولیِ 9نفره با شکستی سنگین حذف شد

به گزارش خبرنگاران، تیم های ناپولی و فیورنتینا امشب (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایتالیا، در استادیوم دیه گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف هم رفتند که فیورنتینا با نتیجه 5 بر 2 به فزونی رسید.

دوشان ولاهوویچ گل نخست بازی را در دقیقه 41 برای فیورنتینا به ثمر رساند، اما دریس مرتنس در دقیقه 44 پیروز به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه دقایق پُرتلاطم انتها نیمه نخست، بارتلومی دراگووسکی سنگربان تیم میهمان در دقیقه 2+45 از زمین بازی اخراج شد و فیورنتینا را 10نفره کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه 57، کریستیانو بیراگی دومین گل فیورنتینا را در دروازه شاگردان لوچانو اسپالتی جای داد. در دقایق انتهای مسابقه نیز اروین لوزانو و فابیان به ترتیب در دقایق 84 و 3+90 از ناپولی اخراج شدند و به نظر می رسید صعود بنفش ها به مرحله بعد قطعی شده است، اما آندره آ پتانیا گل تساوی ناپلی ها را در دقیقه 5+90 به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه برود.

در دقایق اضافه لورنتزو ونوتی در دقیقه 1+105، کرژیستوف پیاتک در دقیقه 108 و یوسف ماله در دقیقه 119 برای فیورنتینا گلزنی کردند تا ناپولی حذف تلخی را در خانه تجربه کند. شاگردان وینچنزو ایتالیانو در یک چهارم نهایی مقابل آتالانتا صف آرایی خواهند کرد.

در ادامه این مسابقات، میلان از ساعت 23:30 مقابل جنوا صف آرایی می نماید.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 78052

به "جام حذفی ایتالیا، ناپولیِ 9نفره با شکستی سنگین حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی ایتالیا، ناپولیِ 9نفره با شکستی سنگین حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید