جدیدترین اپلیکیشن واقعیت افزوده اپل اجازه می دهد مجسمه آزادی را هر کجایی ببینید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، این هفته موزه 100 میلیون دلاری Statue of Liberty افتتاح شد تا یکی از نشانه های برجسته و معروف امریکا بیشتر معرفی شود. این موزه در مساحتی 26 هزار فوت مربعی راه اندازی شده و تاریخچه ساخت مجسمه آزادی را به بازدیدکنندگان نشان می دهد.

جدیدترین اپلیکیشن واقعیت افزوده اپل اجازه می دهد مجسمه آزادی را هر کجایی ببینید

همزمان، اپلیکیشن جدید واقعیت افزوده Statue of Liberty روی اپ استور اپل قرار گرفت تا کاربران iOS به آن دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن یک بلیط مجازی برای افرادی است که نمی توانند از موزه Statue of Liberty بازدید کنند یا از نزدیک مجسمه آزادی را مشاهده نکردند.

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه یک تور مجازی صوتی برای شما برگزار می کند تا با تاریخچه این مجسمه آشنا شوید؛ با کمک واقعیت افزوده به شما اجازه می دهد مجسمه آزادی را هر کجایی که دوست دارید؛ قرار دهید.

مثلا، روی میز نهارخوری و پذیرایی خانه تان، کنار پنجره دفتر کارتان یا حتی روی یکی از نیمکت های پارک روبروی خانه!

اپلیکیشن Statue of Liberty توسط شرکت Yap Studios طراحی و پیاده سازی شده است و با استفاده از پلتفرم ARKit یک نمای سه بعدی از مجسمه آزادی را در محیط اطراف تان به طور واقعیت افزوده قرار می دهد.

بهترین نمونه اپ AR

براساس گفته های طراحی این اپلیکیشن، مدل مجسمه آزادی با بیش از 16 میلیون فرمت یا چندگوشی ساخته شده است تا کاربران بتوانند آن را در هر حالتی مشاهده کنند. کاربران می توانند روز مجسمه سه بعدی زوم کرده و تنها بخشی از آن را در صفحه نمایش چینش کنند یا نماهای خلاقانه ای از آن بسازند.

این اپلیکیشن بسیار خوب طراحی شده است و یکی از بهترین نمونه های واقعیت افزوده اپل محسوب می شود. این اپلیکیشن روی دستگاه های مجهز به iOS 12 و دارای پلتفرم ARKit اجرا می شود. آیفون های SE/6S و بالاتر و همین طور آیپدها می توانند این برنامه را اجرا کنند.

اپلیکیشن مجسمه آزادی از بخش های گوناگونی تشکیل شده است. علاوه بر تور مجازی صوتی، عکس های تاریخی از نحوه ساخت و نصب آن در شهر نیویورک، عکس هایی از دوران های مختلف تاریخ کشور امریکا به همراه این مجسمه و تغییرات شهر نیویورک در بستر زمان را به کاربران نشان می دهد.

قرار است بخش های جدیدی به این اپلیکیشن افزوده شود که تنها در هنگام بازدید فیزیکی از موزه مجسمه آزادی فعال می شوند. مثلا تورهایی برای بچه ها یا بازدید AR از بخش های مختلف موزه و پیوندهای جذابی به موزه هایی که مرتبط با مجسمه آزادی هستند.

اپلیکیشن Statue of Liberty را می توانید رایگان از روی اپ استور اپل دانلود کنید.

منبع: + و +

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15450

به "جدیدترین اپلیکیشن واقعیت افزوده اپل اجازه می دهد مجسمه آزادی را هر کجایی ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اپلیکیشن واقعیت افزوده اپل اجازه می دهد مجسمه آزادی را هر کجایی ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید