جذب بازیکن برزیلی صد درصد نیست، دنبال اردوی خارجی هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پدیده شهر خودرو، یحیی گل محمدی در مورد استارت تیم شهر خودرو اظهار کرد: تمرینات خود را از روز یکم تیرماه استارت زدیم. بعد از 4 روز تمرین، نخستین بازی محبت آمیز خود را برگزار کردیم و این سیکل ادامه پیدا خواهد نمود و به ازای هر 3، 4 روز تمرین، یک بازی محبت آمیز خواهیم داشت.

جذب بازیکن برزیلی صد درصد نیست، دنبال اردوی خارجی هستیم

وی اضافه نمود: طی جلساتی با آقای حمیداوی مالک باشگاه، برنامه ریزی های مربوط به برگزاری اردوی خارجی را هم داشته ایم و اگر اجازه داده گردد، اردویی برون مرزی نیز خواهیم داشت. تا زمان شروع این اردو هم فکر می کنم به غیر از چند بازی که در مشهد خواهیم داشت 2 یا 3 مسابقه هم با تیم های لیگ فزونی داشته باشیم. بر این اساس 15 تیرماه در مشهد با سپاهان و20 تیرماه نیز در تهران به مصاف سایپا می رویم.

سرمربی شهر خودرو خراسان در مورد فعالیت این تیم در جابجایی تابستانی توضیح داد: بعد از جدایی بعضی از بازیکنان، در این پست ها با بازیکنانی مثل سیدمهدی رحمتی، اکبر منادی، فرشاد فرجی، فرشاد محمدی مهر و علیرضا علیزاده به توافق رسیدیم و قرارداد بستیم. چند بازیکن دیگر هم به جمع ما اضافه خواهند شد و با تیمی کامل وارد مسابقات می شویم.

گل محمدی در مورد ادامه حضور چوچو در تیم شهر خودرو نیز گفت: چوچو به زودی به تمرینات اضافه می گردد. این روزها او درگیر مسابقات کونکاکاف بود، اما با حذف نیکاراگوآ به زودی این بازیکن به جمع ما می پیوندد.

وی درباره جذب بازیکنان برزیلی نیز گفت: هنوز جذب بازیکن برزیلی صد درصد نشده است. در مورد سفر به برزیل هم باید بگویم که با توجه به اینکه در جابجایی داخلی فعال بودیم، احتیاج بود که ایران باشم. آقای حمیداوی نیز در سفر به برزیل شرایط بازیکنان مختلف را رصد کردند و با هم هماهنگ و در ارتباط بودیم تا بتوانیم نفرات با کیفیتی را جذب کنیم. مالک باشگاه تمام کوشش خودش را به کار گرفته تا تیمی آبرومند را به یاری یکدیگر روانه مسابقات نمائیم.

گل محمدی اظهار داشت: برنامه ما این است که بعد از بازی با سایپا در تاریخ 20 تیرماه، از 21 تیرماه اردوی خارجی خود را شروع کنیم، اما باید ببینیم مجوز می دهند یا نه؟ البته شنیده ام که بعضی تیم ها قرار است راهی اردوی برون مرزی شوند و امیدوارم مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیاید تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن تیم خود را آماده حضور در لیگ نوزدهم کنیم.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو اظهار کرد: ما لیگ پر فشاری را در فصل جدید پیش رو خواهیم داشت اما مطمئن هستم مردم مشهد و خراسانی ها از تیم شهر و استانشان حمایت می نمایند. فصل گذشته واقعاً طرفداران مشهدی سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که بک قطب جدید در فوتبال ایران در حال شکل گیری است و یقین دارم با حمایت های آنان بازهم می توانیم پیروز باشیم.C

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9332

به "جذب بازیکن برزیلی صد درصد نیست، دنبال اردوی خارجی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب بازیکن برزیلی صد درصد نیست، دنبال اردوی خارجی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید