جشنواره تابستانی در بولاغلار نیر برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر از برگزاری جشنواره تابستانی در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر اطلاع داد.

جشنواره تابستانی در بولاغلار نیر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، بهنام وکیلی با اعلام این خبر توضیح داد: این جشنواره در طول فصل تابستان و در روزهای آدینه برگزار می گردد.

او اضافه نمود: در جشنواره تابستانی برنامه های شعر و موسیقی و نمایش گروه های بومی و محلی برنامه ریزی شده است و فرصتی برای معرفی گروه های بومی شهرستان فراهم خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر با بیان اینکه این جشنواره در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر برگزار می گردد، افزود: این منطقه یکی از مقاصد سفر به شهرستان نیر بوده و به دلیل مناظر طبیعی وصف ناپذیر همه ساله هزاران گردشگر و مسافر را به خود جذب می نماید.

وکیلی اضافه نمود: رویدادهای شاد و نشاط آفرین فرصتی جهت معرفی قابلیت های گردشگری شهرستان است و همچنین زمینه نشاط و شادی برای گردشگران و شهروندان فراهم می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9719

به "جشنواره تابستانی در بولاغلار نیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تابستانی در بولاغلار نیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید