حادثه برای کاروان نظامی آمریکا در آلمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پلیس آلمان اطلاع داد، در نتیجه تصادف کامیون با یک کاروان نظامی آمریکا در بزرگراه شهر نویمارکت این در اوبرفالتز چند نفر زخمی شدند.

حادثه برای کاروان نظامی آمریکا در آلمان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های آلمانی از تصادف خبرساز یک کامیون با کاروان نظامی ارتش آمریکا در یکی از بزرگراه های آلمان خبر دادند.

رسانه های آمریکایی از قبیل خبرگزاری آسوشیتدپرس بعد از ظهر دوشنبه (امروز به وقت تهران) در خبری فوری از تصادف شدید برای یک کاروان نظامی آمریکا در آلمان خبر دادند.

طبق این گزارش ها، پلیس آلمان گفت که یک کامیون در بزرگراه واقع در نزدیکی شهر نویمارکت این در اوبرفالتز با کاروان نظامی آمریکا تصادف کرد و در نتیجه این تصادف، چند نفر زخمی شدند.

مقام های پلیس آلمان گفتند که تصادف کامیون با کاروان نظامی آمریکا در نتیجه یک اتفاق اجرا شده است.

بنا بر اعلام مقام های پلیس آلمان، زمانی که کاروان نظامی آمریکا در کنار بزرگراه ایستاده بودند، یک کامیون از پشت به یکی از خودروهای کاروان ارتش آمریکا تصادف کرد.

رسانه های آمریکایی به جزئیات بیشتری درباره خبر این تصادف اشاره نکردند و مقام های واشنگتن هم تا به امروز درباره این موضوع اظهارنظری انجام نداده اند.

تصادف کامیون با کاروان نظامی آمریکا در آلمان در شرایطی اجرا شده که بعضی سیاستمداران آلمانی طی سال های گذشته به ویژه در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، اظهارنظرهای زیادی درباره حضور نظامی واشنگتن در آلمان شده است.

دونالد ترامپ در دوره ریاست جمهوری در آمریکا با انتقاد شدید از مواضع آلمان در قبال ناتو و واردات انرژی از روسیه، تهدید نموده بود که حضور نظامی آمریکا در آلمان را سرانجام می دهد و حتی دستور کاهش تعداد نظامیان آمریکا از آلمان را صادر کرد.

اظهارات ترامپ و موضع او درباره حضور نظامی آمریکا در آلمان با انتقاد شدید دموکرات ها و حتی بعضی از هم حزبی های جمهوری خواه او روبرو شد و با روی کار آمدن جو بایدن، این موضوع از دستور کار خارج شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 69847

به "حادثه برای کاروان نظامی آمریکا در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه برای کاروان نظامی آمریکا در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید