حسنی پور: تلاش می کنیم در روسیه امتیازات خوبی کسب کنیم، رقابت بازیکنان داخلی پیام خوبی برای کاراته دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی تیم ملی کاراته گفت: تلاش می کنیم با همت بچه ها و تلاش کادرفنی در روسیه نیز امتیازات خوبی کسب کنیم تا در نهایت منجر به کسب سهمیه حداکثری شود.

حسنی پور: تلاش می کنیم در روسیه امتیازات خوبی کسب کنیم، رقابت بازیکنان داخلی پیام خوبی برای کاراته دارد

سعید حسنی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی کاراته ایران در آستانه مسابقات لیگ برتر کاراته وان روسیه گفت: فاصله زمانی مسابقات کاراته وان بسیار کم است و در این شرایط بحث ریکاوری و دوره انتقال بسیار مهم است. خوشبختانه با برنامه ریزی درستی که تا اینجا کار اجرا شده است، بدن بازیکنان در شرایط خوبی قرار داشته است و عملکرد نسبی خوبی را در مسابقات داشتیم.

وی شرح داد: با بررسی عملکرد تک تک بازیکنان متوجه می شویم آنها در مسابقات اخیر عملکرد مناسبی داشتند و بدن آنها روند سینوسی نداشته است و یک روند ثابت و خوب را طی کرده است. شاید در برخی کاراته وان ها مرغوبیت مدالی ما نسبت به برخی مسابقات دیگر بهتر بوده است، اما اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم بچه هایی که برای رنکینگ تلاش می کنند امتبازات خوبی را جمع آوری کردند. در برخی اوزان نیز شاهد بازیکنانی هستیم که تغییر وزن دادند و عملکردشان روز به روز در حال بهتر شدن است و روند صعودی دارند.

مربی تیم ملی کاراته شرح داد: امیدوارم مجموعه فدراسیون، اصحاب رسانه و خانواده کاراته دست به دست هم بدهند و از تیم ملی کاراته در جهت کسب سهمیه المپیک حمایت کنند. البته تا این جا حمایت وجود داشته است که بابت آن از همه ممنون هستیم. تلاش می کنیم با همت بچه ها و تلاش کادرفنی در روسیه نیز امتیازات خوبی کسب کنیم تا در نهایت منجر به کسب سهمیه حداکثری شود.

حسنی پور خاطرنشان کرد: هدف ما کسب سهمیه المپیک در هر سه وزن ممکن است. برای این مهم نیز باید در جهت کسب سهیمه، پیوسته و منظم در سطح آمادگی مطلوبی قرار داشته باشیم. خیلی خوشحالم بازیکنان زیادی داریم که هنوز از شانس زیادی برای حضور در المپیک برخوردار هستند. این در حالی است که خیلی از تیم های مطرح دنیا این شرایط را ندارند، اما در ایران ما مدعیان زیادی را داریم که در حال رقابت با یکدیگر هستند و این موضوع پیام خوبی برای کاراته ایران است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14721

به "حسنی پور: تلاش می کنیم در روسیه امتیازات خوبی کسب کنیم، رقابت بازیکنان داخلی پیام خوبی برای کاراته دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسنی پور: تلاش می کنیم در روسیه امتیازات خوبی کسب کنیم، رقابت بازیکنان داخلی پیام خوبی برای کاراته دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید