لیگ جهانی کاراته وان استانبول، آسیابری دومین برنز ایران را کسب کرد، ناکامی آل سعدی در کسب مدال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در ادامه روز پایانی مرحله نخست لیگ جهانی کاراته وان استانبول، علی اصغر آسیابری با فزونی در دیدار رده بندی وزن 75- کیلوگرم به دومین مدال برنز کاراته ایران دست یافت.

لیگ جهانی کاراته وان استانبول، آسیابری دومین برنز ایران را کسب کرد، ناکامی آل سعدی در کسب مدال

به گزارش خبرنگاران، روز سرانجامی اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021، امروز(یک شنبه- 24 اسفندماه) با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال پیگیری خواهد شد و سرنوشت نفرات سکونشین مشخص خواهد شد.

در دیدار رده بندی وزن 75- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری به مصاف ارمان آلتیمور، دارنده مدال نقره و برنز اروپا از ترکیه رفت و با شایستگی سه بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

علی اصغر آسیابری روز جمعه(22 اسفندماه) ابتدا با نتیجه 5 بر یک از سد کاریل کوزنتکو از روسیه گذشت و در دور دوم نیز هنری وکوئا از گرجستان را یک بر صفر شکست داد.

او در دور سوم با نتیجه 3 بر یک از سد توماس اسکات از آمریکا گذشت. آسیابری در دور چهارم مقابل لوئیجی بوسا، نایب قهرمان جهان از ایتالیا 3 بر 2 باخت، اما با توجه به حضور کاراته کا ایتالیایی به دیدار نهایی، شانس حضور در جدول شانس مجدد را کسب کرد.

آسیابری در جدول شانس مجدد با برتری 5 بر یک مقابل دوان عثمانی از مقدونیه به دیدار رده بندی راه یافت.

در دیدار رده بندی وزن 61- کیلوگرم بانوان، شیما آل سعدی با نتیجه 6 بر صفر مغلوب اینگرید ساچاناکوا، دارنده مدال برنز اروپا در سال 2019 از اسلواکی شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

شیما آل سعدی روز گذشته، ابتدا در دور اول با نتیجه 2 بر یک از سد فاطیما ناز ینن از ترکیه گذشت. او در مرحله دوم نیز با نتیجه 4 بر یک سیلویا هرست از سوئیس را شکست داد.

نماینده کاراته کشورمان در دور سوم نیز یک بر صفر مقابل ماریا گلوبوا از روسیه پیروز شد و در دور چهارم 5 بر صفر سارا هرنکوا از اسلواکی را مغلوب کرد.

آل سعدی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 3 مغلوب جوانا پرکوویچ، قهرمان جهان از صربستان شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

پیش از این و در رقابت های امروز، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم پیروز به کسب نشان برنز شد.

در سایر رقابت های امروز، علی اصغر آسیابری در دیدار رده بندی و رزیتا علیپور، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده برای کسب نشان طلا تلاش خواهند کرد.

نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021 از روز جمعه 20 اسفندماه با حضور 584 کاراته کا از 72 کشور در استانبول ترکیه آغاز شد و امروز(یکشنبه-24 اسفندماه) با شناخت نفرات برتر به سرانجام خواهد رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52867

به "لیگ جهانی کاراته وان استانبول، آسیابری دومین برنز ایران را کسب کرد، ناکامی آل سعدی در کسب مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان استانبول، آسیابری دومین برنز ایران را کسب کرد، ناکامی آل سعدی در کسب مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید