حسینی: با این شرایط اقتصادی بهتر است بازیکن خارجی نگیریم، امیدوارم اخلاق شجاع بهتر گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شرایط ما به لحاظ اقتصادی سخت است بهتر است که به دنبال گزینه های داخلی باشیم و بازیکن خارجی نگیریم.

حسینی: با این شرایط اقتصادی بهتر است بازیکن خارجی نگیریم، امیدوارم اخلاق شجاع بهتر گردد

به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در خصوص بازی با تراکتور و عملکرد خوب پرسپولیس در اولین حضور گل محمدی به عنوان سرمربی گفت: تراکتور یکی از تیم های فوق العاده بود که با آنها بازی کردیم. بازیکنان باتجربه ای مثل شجاعی، دژاگه و حاج صفی را دارند، بازی سختی داشتیم و آنها ما را خیلی اذیت کردند. مدت کوتاهی با گل محمدی کار کردیم و قطعا احتیاج به زمان داریم. آقای گل محمدی بازی کاملا هجومی را دوست دارد. تغییرات همواره برای تیم ها بد است مخصوصا برای پرسپولیس، ولی آمدن گل محمدی خیلی به ما یاری می نماید چون از جنس پرسپولیس است و فوتبال ایران را می شناسد. با این حال احتیاج هست که بیشتر کار کنیم چون بازی های سختی در پیش داریم.

وی در پاسخ به این سوال که مسائل اقتصادی و ناراحتی و شکایت بازیکنان از این موضوع چقدر در نتایج تیم تاثیرگذار است؟ توضیح داد: تاثیر منفی این موضوع خیلی زیاد است. مردم ما خیلی مسائل دارند و ما این موضوع را درک می کنیم. خیلی وقت ها صحبت نکردیم و اعتراضی نداشتیم. در روزهای گذشته هم که تهران برف آمد زمین تمرین نداشتیم و زمین شهید کاظمی نیز کیفیت مطلوبی ندارد. به خاطر مسائل مردم از مسائل اقتصادی مان حرف نزدیم ولی روز به روز این مسائل بیشتر می گردد. گفتیم صحبتی نداریم و باشگاه مسائل زیادی دارد چون بدهی های برانکو و دستیارانش، بودیمیر هست و الان هم که کالدرون به آنها اضافه شد. گفتیم این مسائل حل گردد و بعد به بازیکنان پول بدهید ولی بدهی های قبلی پرداخت نشد و مسائل اقتصادی ما هم هنوز پابرجاست. اگر قرار باشد این مسائل حل نگردد که و ما بخواهیم با این مسائل جلو برویم به مشکل می خوریم. بازی های سختی هم در لیگ و هم در آسیا مقابل صنعت نفت، استقلال و الدحیل داریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چطور می گردد پرسپولیس با این همه مسائل روبرو است اما با بازیکن خارجی مذاکره می نماید و حتی مجبور است 30 درصد مبلغ قراردادش را هم پرداخت کند تا آن بازیکن قرارداد ببندد؟ اعلام کرد: گل محمدی هم در نشست خبری این موضوع را گفت که اگر قرار باشد بدهی های گذشته بازیکنان را ندهیم بازیکن خارجی هم نگیریم. چند سال این کار را انجام دهیم هم مربی و هم بازیکنان داخلی خوبی داریم و می توانیم استفاده کنیم. باشگاه ها پول ندارند ولی بازیکن و مربی خارجی می آورند و صددرصد پولشان را هم باید بدهند. روز به روز مسائل اقتصادی بیشتر می گردد و همه باشگاه ها بدهکار هستند. امیدوارم جلوی این کار گرفته گردد. ما جلوی همه کارهای بازیکنان و مربیان ایرانی را می گیریم ولی برای بازیکنان و مربیان خارجی همه چیز خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان کاپیتان با مسئولان باشگاه درباره مسائل اقتصادی صحبت می نماید؟ گفت: آقای انصاری فرد از جنس فوتبال است و همواره با ایشان صحبت می کنیم. خودش هم می داند که مسائل زیاد است و قول هایی به ما داده و امیدواریم عمل کند. اگر شرایط ما به لحاظ اقتصادی سخت است بهتر است که به دنبال گزینه های داخلی باشیم و بازیکن خارجی نگیریم.

حسینی در خصوص اینکه آقای انصاری فرد مدیرعامل باشگاه گفته که در زمان کالدرون 2-3 بازیکن با این مربی مشکل داشتند و مشخصا از او به عنوان یکی از بازیکنان اسم برده است، توضیح داد: مشکل بود ولی همه بازیکنان و کالدرون کوشش می کردند که تیم پیروز گردد. خداراشکر بازیکنان و هم مربی نشان دادند که می توانند پیروز باشند ولی یکسری اطرافیان بودند که مسائلی به وجود آورده بودند. برخی از مربیان با چند نفر در ایران ارتباط دارند که آنها نمی توانند به تیم یاری نمایند و برخی وقت ها مسائل را بیشتر می نماید. بچه های ما مدیریت کردند و نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و خداراشکر پیروز شدیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره این موضوع که صحبت های بازیکنان در رختکن با انصاری فرد در خصوص مسائل اقتصادی عنوان نمود: هر صحبتی که داریم به انصاری فرد می گوییم. ایشان در همه بازی ها به رختکن می آیند و روز گذشته هم در هتل قبل از بازی با او صحبت کردیم و بعد از بازی هم در رختکن صحبت کردیم و او گفت که مسائل در حال حل شدن است. امیدوارم مسائل حل گردد تا با روحیه بهتری بازی هایمان را انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه باشگاه با مسائل عدیده اقتصادی روبه رو است و برای حل آن از طرفداران درخواست یاری دارند، گفت: جا دارد از طرفداران تشکر کنم، متاسفانه طرفداران همه کار می نمایند و دیروز در هوای سرد ما را حمایت کردند. این را می گویم که برخی از مدیران اشتباه می نمایند و تاوان آن را هم باید بازیکنان و طرفداران بدهند. امیدوارم بحث مدیریت باشگاه ها را آنالیز نمایند و این طور نباشد که هر مدیری هر کاری می خواهد انجام دهد و خیلی راحت برود. از طرفداران درخواست می کنم یاری نمایند تا مسائل ما حل گردد، اگر مسائل حل نگردد خیلی خوب نیست. مسائل کالدرون و برانکو در آینده خیلی اذیت مان خواهد نمود.

حسینی درباره تنش بازیکنان در بازی مقابل تراکتور و محرومیت شجاع خلیل زاده و خانزاده توضیح داد: شجاع یکی از بهترین بازیکنان ما است و با انرژی بازی می نماید. دیروز دو تیم بزرگ پرطرفدار بازی داشتند و فشار زیادی هم روی بازیکنان بود و امیدوارم همه بازیکنان بتوانند این فشار را تحمل نمایند. متاسفانه عصبانی شدن شجاع یک مقدار هم تیم و هم خودش را اذیت می نماید و گل محمدی هم به او تذکر داده است. به شجاع احتیاج داریم و باید بیشتر به تیم یاری کند، شجاع بازیکن با انرژی و پرکوششی هست و امیدوارم اخلاق او هم بهتر و بهتر گردد.

وی در خاتمه درباره تفاوت تاکتیکی کالدرون و گل محمدی اعلام کرد: آقای گل محمدی مدت کمی است که به تیم آمده و ما می خواهیم از یک فاز دفاعی به فاز هجومی برویم و این کار احتیاج به زمان دارد و مطمئنا روز به روز در آینده بهتر خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20756

به "حسینی: با این شرایط اقتصادی بهتر است بازیکن خارجی نگیریم، امیدوارم اخلاق شجاع بهتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: با این شرایط اقتصادی بهتر است بازیکن خارجی نگیریم، امیدوارم اخلاق شجاع بهتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید