حمایت از بانک مادر کشور در بودجه 99

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علی لاریجانی در ملاقات مدیرعامل بانک ملی مطرح کرد مواردی که برای برطرف مسائل اقتصادی بانک ملی باید مورد توجه قرار گیرد، می توان در بودجه 99 لحاظ کرد.

حمایت از بانک مادر کشور در بودجه 99

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، (یکشنبه، 3 آذر ماه) مدیرعامل و مسئولان بانک ملی با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ملاقات و مصاحبه کردند.

علی لاریجانی در این نشست با بیان اینکه بانک ملی، بانک مادر کشور است که کارکنان آن زحمات زیادی می کشند، یادآور شد: مواردی که برای برطرف مسائل اقتصادی بانک ملی باید مورد توجه قرار گیرد، می توان در بودجه 99 لحاظ کرد.

مدیرعامل بانک ملی نیز در این نشست، گزارشی از نحوه عملکرد بانک ملی به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

محمدرضا حسین زاده گفت: سال گذشته به یک میلیون نفر تسهیلات وام قرض الحسنه به مبلغ 60 هزار میلیارد ریال اعطا شد و سال جاری نیز 500 هزار نفر همین مبلغ را دریافت کردند. همچنین در بخش اعطای وام ازدواج، تأمین جهیزیه و اشتغالزایی به خانواده های بی بضاعت همکاری های خوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشتیم کما اینکه به هر یک از این خانوار ها مبلغ 20 تا 50 میلیون تومان وام اشتغالزایی پرداخت شد که نتیجه آن خروج 350 هزار خانوار از چرخه مستمری بگیران بود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17969

به "حمایت از بانک مادر کشور در بودجه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از بانک مادر کشور در بودجه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید