خانه خلاق صنایع دستی در زاهدان افتتاح می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: خانه خلاق صنایع دستی برای اولین بار در کشور 27 خردادماه در زاهدان افتتاح می گردد.

خانه خلاق صنایع دستی در زاهدان افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، بهروز عیسی زهی معاون صنایع دستی استان در جلسه راه اندازی خانه خلاق که روز 13 اردیبهشت ماه 99 با حضور نماینده پارک علم و فن آوری برگزار گردید، اظهار کرد: این طرح سال گذشته با حضور معاون صنایع دستی کشور در ساختمان دادگستری قدیم زاهدان با عنوان خانه خلاق صنایع دستی آغار شد که در حال تکمیل مراحل و استقرار صنعتگران است.

او اضافه کرد: قرار است صنعتگران و هنرمندان فعال به پارک علم و فن آوری زاهدان معرفی شوند تا پس از آنالیز و هماهنگی های لازم برای استقرار در محل پارک، ایجاد فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی و استارت آپ ها در محل ساختمان قدیم دادگستری زاهدان اقدام نمایند.

معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: به زودی 12 استارت آپ صنایع دستی ایجاد می گردد و کارگزارهایی برای مشاوره، بسته بندی، طراحی محصول و معرفی در محل مستقر می شوند.

او توضیح داد: این طرح برای نخستین بار در کشور در استان های تهران و سیستان و بلوچستان شروع شده است.

عیسی زهی: در صورت عملکرد پیروز این طرح، خانه خلاق در چند شهرستان دیگر استان راه اندازی خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33095

به "خانه خلاق صنایع دستی در زاهدان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه خلاق صنایع دستی در زاهدان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید