خبرنگاران دانش آموزان بهزیستی تهران احتیاج به تبلت دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس دانش آموزان بهزیستی احتیاج به تبلت دارند تا بتوانند به صورت مجازی در کلاس ها شرکت نمایند.

خبرنگاران دانش آموزان بهزیستی تهران احتیاج به تبلت دارند

مهشید چوبکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: حدود 10 هزاردانش آموز زیر نظر بهزیستی هستند که برای شرکت در کلاس ها نیازمند تبلت و تلفن همراه های هوشمند هستند.

وی اضافه نمود: خیران و تهرانی ها می توانند در این امر خداپسندانه یاری نمایند تا از این طریق دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با اشاره به فراخوان پویش ایران همدل گفت: این پویش در جهت تامین یاری هزینه اقلام یاری آموزشی و نوشت افزار، معیشت وسایل بهداشتی، درمانی و داروئی مددجویان بهزیستی به راه افتاد.

وی ادامه داد: هر کسی در حد توان خویش می تواند یاری های خود را تا سرانجام ماه صفر به شماره حساب های اعلامی و کدهای دستوری واریز کند یا اینکه به صورت حضوری به مراکز بهزیستی تهران مراجعه کند و یاری های مادی خویش و یا اقلام را اهدا کند.

چوبکار با بیان اینکه با همکاری شهرداری تهران بنرهایی در راستای پیوستن مردم به پویش ایران همدل در سطح شهر تهران نصب شده است گفت: تا سرانجام هفته نیز در متروی تهران بنرهایی نصب می گردد تا شهروندان با اطلاع از سامانه ها در این امر مشارکت نمایند.

وی ابراز کرد: با شیوع ویروس کرونا مددجویان بهزیستی از لحاظ شرایط اقتصادی و معیشتی دچار مشکل شدند که یاری های مردمی می توانند باری از روی دوش این افراد بردارد.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: شماره کارت 6367957070707075 و کدهای دستوری #9*7*733*، #5*5*741* و #300*724* راههایی هستند که مردم و خیران نیک اندیش می توانند حمایت های نقدی خود را نیز به این پویش ملی ارائه نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39763

به "خبرنگاران دانش آموزان بهزیستی تهران احتیاج به تبلت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانش آموزان بهزیستی تهران احتیاج به تبلت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید