خبرنگاران زندگی عادی در ووهان از سر گرفته می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پکن- خبرنگاران- پس از دو ماه قرنطینه و تدابیر سرسختانه محدود کننده در شهر ووهان و استان هوبی واقع در مرکز چین کانون شیوع کرونا در کشور و دنیا محسوب می گردد ، زندگی عادی مردم از سرگرفته شده است.

خبرنگاران زندگی عادی در ووهان از سر گرفته می گردد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از کمیسیون بهداشت استان هوبی، اگرچه همه محدودیت ها به طور کامل رفع نشده است اما بسیاری از مردم توانسته اند برای نخستین بار بتدریج از منازل خارج شده و فعالیت هایی عادی داشته باشند.

رفت و آمدها در سطح شهر ووهان مرکز این استان نیز افزایش یافته است و بتدریج بعضی از شرکت ها و کارخانه های فراوریی کسب و کار و فراوری را از سرگرفته اند.

در این شهر مسوولان گفته اند که تدابیر کنترل نماینده کاهش یافته است و امروز برای نخستین بار کسی در این شهر که در اوایل شیوع بیماری هزاران مورد کرونایی داشت، به این ویروس مبتلا نشده است.

صفر شدن شمار مبتلایان موجب شده است تا مردم بتوانند فعالیت های شخصی را از سربگیرند هرچند به آنها برنامه زمان بندی شده داده شده است به این شکل که مجتمع های مسکونی زمان بندی خاصی را برای خانوارها در نظر می گیرند و به آنها به صورت مجزا و برای بعضی از ساعات اجازه می دهند تا از خانه ها بیرون بروند.

استان هوبی هم اعلام نموده که بسیاری از محدودیت ها رفع شده است مرکز پیشگیری بیماری های هوبی در اعلامیه ای تدابیر جدید را به اطلاع مردم رسانده است.

مهمترین اقدام این است که از این پس افراد باید کد سلامت و بهداشت دریافت نمایند تا بتوانند امور عادی زندگی را در اختیار داشته و کسب و کار و فراوری را آغاز نمایند.

طبق این بخشنامه کد بهداشتی را استان های دیگر صادر می نمایند و دیگر لازم نیست کسی برگه های بهداشتی تحویل دهد در مبادی ورودی استان هوبی دارندگان این کدها مجاز به عبور و مرور هستند.

کسانی هم که به استان هوبی در مرکز چین بازگشته اند می توانند این کدها را در منطقه مسکونی خود دریافت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25882

به "خبرنگاران زندگی عادی در ووهان از سر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زندگی عادی در ووهان از سر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید