خبرنگاران سرمای شبانه تا فردا در 8 مرکز استان ادامه دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به سرمای شبانه که شنبه گذشته در 8 مرکز استان دمای هوا را تا 17 درجه منفی کرد، گفت: تا فردا شب تهران و هفت مرکز استان شب های سردی را تجربه می کنند.

خبرنگاران سرمای شبانه تا فردا در 8 مرکز استان ادامه دارد

فریبا گودرزی روز یکشنیه درباره شرایط آب و هوای کشور به خبرنگار اقتصادی خبرنگاران اضافه نمود: امروز صبح دما در برخی مناطق کشور به 27 درجه زیر صفر رسید اما از عصر امروز فرایند تدریجی دما در مناطق زیادی از کشور آغاز می شود. با این حال سرمای شبانه تا فردا شب ادامه دارد.

به گفته گودرزی در شمال غرب و شمال شوق کشور تا 12 درجه و در جنوب غرب و مرکز تا 8 درجه افزایش دما را از ظهر امروز به تدریج انتظار داریم.

وی گفت: از امروز آسمانی صاف و جوی آرام تا روز پنج شنبه برای بیشتر مناطق کشور برقرار می شود که موجب آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای پر جمعیت خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد: روز پنج شنبه از سمت غرب، سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود که موجب ریزش برف و باران می شود. این سامانه روز جمعه بخش دیگری از کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و شاهد بارش باران در منطقه زاگرس و جنوب البرز خواهیم بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50042

به "خبرنگاران سرمای شبانه تا فردا در 8 مرکز استان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمای شبانه تا فردا در 8 مرکز استان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید