خبرنگاران شهروندان مرکزی 12 هزار و 300 تماس با توزیع برق برقرار کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اراک - خبرنگاران - مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: این شرکت در 2 ماه گذشته 12 هزار و 300 تماس شهروندان را پاسخ داد.

خبرنگاران شهروندان مرکزی 12 هزار و 300 تماس با توزیع برق برقرار کردند

فریدون حاتمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا خاتمه فروردین ماه سال خدمات این شرکت به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری ارایه شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع تماس های برقرار شده، هفت هزار و 600 تماس در اسفندماه سال گذشته و چهار هزار و 700 تماس در فروردین ماه امسال بوده است.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع آوری انشعاب موقت و دایم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات غیر حضوری ارایه شده در این مدت بوده است.

حاتمی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در 2 ماه گذشته به یک هزار و 800 پیامک مردمی نیز پاسخ داده است.

وی گفت: مشترکان می توانند هرگونه گزارش از قبیل مسائل شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد ماموران و سایر امور را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره 10001000121 پیامک کنند.

مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: ارتقای تکریم، جلب رضایت و ارایه خدمات با کیفیت و به موقع، صرفه جویی در هزینه ها و رسیدگی موثر به درخواست ها، شکایات و پیشنهادات مشترکان از جمله اهداف امور خدمات غیرحضوری این شرکت است.

حدود 735 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30582

به "خبرنگاران شهروندان مرکزی 12 هزار و 300 تماس با توزیع برق برقرار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان مرکزی 12 هزار و 300 تماس با توزیع برق برقرار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید