خبرنگاران طرح ویژه نظارت بر بازار در البرز آغاز شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کرج - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان دراین استان آغاز شده است.

خبرنگاران طرح ویژه نظارت بر بازار در البرز آغاز شد

جهانگیر شاهمرادی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار البرز اضافه کرد:برای ایام ماه مبارک رمضان در استان البرز، اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز به اندازه کافی تامین شده و در بازار استان در دسترس عموم مردم است.

وی ادامه داد: مردم برای خرید کالاهای ایام ماه مبارک رمضان به شکلی برنامه ریزی کنند که سطح رفت و آمدها و شلوغی و ازدحام در بازار زیاد نباشد تا توصیه های ایمنی و بهداشتی در برابر بیماری کرونا نیز رعایت شود.

شاهمرادی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی و معاونت نظارت و بازرسی و اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مکلف به اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان بوده و با تخلفات برخورد قانونی لازم را به عمل آورده و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد تنظیم بازار استان ارایه کنند.

وی اضافه کرد: اداره غله و خدمات بازرگانی استان مکلف هستند نسبت به پیگیری و دریافت صورت جلسه واگذاری سردخانه بعثت ظرف مدت حداکثر یک هفته اقدام و صورتجلسه مذکور را به استانداری و دبیرخانه ستاد تنظیم بازار استان البرز برای ارایه در جلسه آینده ارسال کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز یادآور شد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان با همکاری سازمان برنامه و بودجه اعتبارات لازم بازسازی و راه اندازی سردخانه بعثت را پیش بینی و ارایه کنند.

شاهمرادی گفت: همچنین اداره کل غله و خدمات بازرگانی در راه اندازی و بازسازی سردخانه بعثت الزامات اداره کل استاندارد را لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت تامین و ذخیره سازی و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی در استان البرز و خدمات دهی به استان های همجوار لازم است سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به مطالعه و ارایه طرح توجیهی پروژه اتصال راه آهن سراسری به انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان را حداکثر ظرف مدت دو ماه اقدام لازم را به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اضافه کرد: با توجه به پیشنهاد برخی از فرمانداران مبنی بر استفاده از ظرفیت توان بسته بندی شکر در شهرستان های تابعه استان البرز مقرر شد با موضوع فرمانداری به عنوان رییس کارگروه تنظیم بازار شهرستان نسبت به جذب شکر فله ای بر اساس سهم برش شهرستانی با رعایت ضوابط اقدام شود.

شاهمرادی اظهارداشت: با توجه به آمادگی خط تولید و سرمایه گذاری اجرا شده در شرکت سامان صنعت اطلس، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ظرف هفته جاری به میزان 20 الی 30 تن آرد برای راه اندازی خط تولید به شرکت مزبور تخصیص داده و در زمان تولید دستگاه های مرتبط به ویژه دانشگاه علوم پزشکی نظارت لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: با توجه به سهم واحدهای صنعتی در تولید و توزیع انواع نان صنعتی در سطح ملی و کشوری است مقرر شد پس از حضور معاونان وزارت صمت از شرکت سامان صنعت اطلس بازدید به عمل آورده و بر اساس ظرفیت و توان تولید واحد مزبور پیشنهاد تخصیص سهمیه اصلی به کارگروه تنظیم بازار کشور برای تصویب ارسال شود.

شاهمرادی در خصوص شرایط و مشخص تکلیف واحدهای صنفی نانوایی فاقد پروانه کسب 57 واحد که قطع سهمیه آرد شده بودند، گفت: اکنون موضوع توسط اتاق اصناف بررسی و سپس در کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی رسیدگی می شود.

در نشست تنظیم بازار استان البرز در خصوص اتصال راه آهن به انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان، انبارهای نگهداری کالا تحت پوشش اداره کل غله، قیمتهای کالاهای ماه رمضان بررسی و تصمیم گیری شد.

همچنین دراین نشست با قیمت پیشنهادی عرضه زولبیا و بامیه درجه یک به صورت خالص فروشی از قرار هر کیلوگرم22 هزار تومان به شرط رعایت کیفیت موافقت شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30785

به "خبرنگاران طرح ویژه نظارت بر بازار در البرز آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح ویژه نظارت بر بازار در البرز آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید