خبرنگاران فروش کامل زعفران خرید حمایتی سال 98 تمام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از اتمام فروش زعفران حمایتی سال 98 خبر داد.

خبرنگاران فروش کامل زعفران خرید حمایتی سال 98 تمام شد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از سازمان مرکزی تعاون روستایی، مرتضی معتمد اضافه کرد: بیش از 72 تن زعفران خریداری و دپو شده در انبارهای فنی و مکانیزه استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متعلق به این سازمان به فروش رسید.

وی گفت: در سال 98 به دلیل بروز افت قیمت محصول زعفران تولیدی کشاورزان در بازار و کاهش قیمت آن به پایین تر از قیمت تمام شده و تصور ضرر و زیان کشاورزان، این سازمان با دستور وزیر جهاد کشاورزی مبادرت به خرید زعفران با قیمت های حمایتی از کشاورزان کرد و با خرید و جمع آوری محصول مازاد از بازار قیمت آن را به نفع تولیدکنندگان در بازار افزایش داد.

وی شرح داد: در سال مذکور حدود 72 تن زعفران به شیوه خرید حمایتی با کیفیت های صادراتی از کشاورزان خریداری شد که در سال 99 در بورس کالای ایران عرضه و در اسفند ماه به طور کامل به فروش رسید.

به گزارش خبرنگاران، هشت ماهه امسال، بیش از 192 تن زعفران به ارزش 117 میلیون و 511 هزار دلار به 53 کشور جهان صادر شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52833

به "خبرنگاران فروش کامل زعفران خرید حمایتی سال 98 تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فروش کامل زعفران خرید حمایتی سال 98 تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید