خبرنگاران مسائل مجتمع های بزرگ مالی مازندران آنالیز شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ساری - خبرنگاران - مسائل مجتمع های بزرگ مالی مازندران روز پنجشنبه با حضور میدانی معاون امور مالی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه چند تن از مدیران ارشد بانکی مورد آنالیز نهاده شد.

خبرنگاران مسائل مجتمع های بزرگ مالی مازندران آنالیز شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سید حمید پورمحمدی معاون امور مالی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، مرتضی شهید زاده مدیر عامل صندوق توسعه ملی و مدیرعامل بانک پارسیان به عنوان مدیر هماهنگی بانک های کشور امروز پس از شرکت در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی مالی مقاومتی در ساری به اتفاق استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه های مرتبط از تعدادی از مجموعه های بزرگ مالی استان در مناطق مختلف بازدیدد کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و هیأت همراه از مجتمع قره برون که پرورش دهنده ماهیان قزل آلا در شهرستان جویبار بازدید کردند.

مفید غلامی راد اضافه کرد: این مجتمع تنها مجموعه پرورش ماهیان خاویاری در کشور است که اثرگذاریش فراتر از استان و حتی سطح ملی است و علاوه بر اشتغال خوبی که ایجاد نموده، کانون مهم پرورش و حفظ ماهیان قزل آلای دریای خزر در دنیا به شمار می رود.

وی گفت: امروز به همراه مسئولان کشوری از سامانه لجستیک صادرات کشاورزی مازندران در جویبار و هتل میزبان بابلسر هم بازدید شد چرا که پایانه صادراتی در مازندران به عنوان استان کشاورزی کشور می تواند منجر به افزایش فراوری محصولات با کیفیت و نیز ارتقا درآمد مردم گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اضافه کرد: تقاضا برای دریافت ارز نیمایی و برطرف مسائل در این زمینه و مسائل بانکی اصلی ترین دغدغه مدیران این سه مجتمع برزگ مالی مازندران است که با حضور میدانی معاون سازمان برنامه و بوددجه کشور و رئیس هیأت مدیره صندوق توسعه ملی و مدیر هماهنگی بانک های کشور آنالیز شد.

مجتمع پرورش ماهلی قزل آلای قره برون در زمینی به وسعت حدود 10 هکتار در منطقه چپکرود جویبار واقع و سالانه سه تن ظرفیت فراوری خاویار دارد.

همچنین به منظور اصلاح نظام توزیع و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و ایجاد و معرفی برند ایرانی برای محصولات کشاورزی در بازارهای دنیای، مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی روماک گستر پارس، در زمینی به مساحت 31 هکتار و با داشتن 78 هزار متر مربع سالن های مجهز برای آماده سازی و بسته بندی، رنگ آوری، آزمایشگاه، نمایشگاه و سایر خدمات پنجره واحد تجاری و به ظرفیت سالانه 330 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در حال احداث است.

این مرکز در فاز اول امکان تهیه و آماده سازی 130 هزار تن کالا و ارسال به صورت انبوه، مستمر و تحت پوشش یک برند، ظرفیت نگهداری و ذخیره سازی 90 هزار تن انواع میوه، سبزی، گوشت، مرغ و سایر محصولات کشاورزی را دارد.

2096/ 1654

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9054

به "خبرنگاران مسائل مجتمع های بزرگ مالی مازندران آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل مجتمع های بزرگ مالی مازندران آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید