آشنایی با مراکز خرید در کوش آداسی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معرفی مراکز خرید کوش آداسی

ترکیه یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای توریست ها به خصوص ایرانی ها محسوب می گردد. شرهایی مثل استانبول، ازمیر، آنتالیا، قونیه و کوش آداسی از جمله مهمترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه به شمار می آیند. بعد از تفریحات ساحلی آنچه بسیار حائز اهمیت است مراکز خریدی است که در آن وجود دارد. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا به سمت مراکز خرید کوش آداسی برویم و آن ها را به شما معرفی کنیم. این شهر در غرب کشور ترکیه واقع شده است و اغلب مسافرانش آن را با سواحل و پارک های آبی که در خود دارد می شناسند اما این شهر کوچک ترکیه دارای مراکز خرید متنوعی هم می باشد. در ادامه مطلب مراکز خرید کوش آداسی با ما همراه باشید.

آشنایی با مراکز خرید در کوش آداسی

شهر کوش آداسی در ترکیه همانطور که می دانید به سواحل زیبا و جذابی که دارد مشهور است و عمده علت سفر مسافران به سمت آن تفریحات آبی در سواحل و پارک های آبی آن است. طبیعت دلفریب این شهر محیطی مناسب را برای آرامش و استراحت مسافران فراهم نموده است؛ اما همه می دانیم که ما دوست داریم که از سفرهای مان به ترکیه سوغات بخریم و به دوستان و آشنایان هدیه کنیم بنابراین آشنایی با مراکز خرید از ملزومات سفرهای ایرانی ها است. این شهر تقریبا می توان گفت که مراکز خرید کمی دارد اما این به منظور آن نیست که هیچ مرکز خریدی در این شهر وجود ندارد.

1- بازار حجیوات | hacivat shop

بازاری از حجیوات در شهر کوش آداسی وجود دارد که یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید این شهر محسوب می شود. در این مرکز خرید صنایع دستی مختلفی ارائه می شود و برای خرید سوغاتی مکان بسیار خوبی به شمار می آید. آنچه که در بازار حجیوات در کوش آداسی می توانید بخرید انواغ ظروف چینی و سفالی است که طرح های آبی و سبز رنگ در آن وجود دارد و همین باعث محبوبیت این بازار شده است. این بازار تقریبا به یک نمایشگاه از ظروف رنگارنگ است، پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید هم ندارید از این بازار دیدن کنید زیرا فضای محبت آمیز و خوبی دارد و می توانید با بومیان و هنرمندان ترک از نزدیک معاشرت کنید.

جالب است بدانید که بازار حجیوات یکی از قدیمی ترین بازارهای شهر کوش آداسی است که از سال 1968 در این شهر برپا شده است و می توانید در آن انواع سوغات و صنایع دستی گوناگون و رنگارنگ را خریداری نمایید.مسئولان این بازار می گویند که هدف شان دیدن خوشحالی و شوق در چشمان بازدیدنماینده ها بوده و هست. از این جا می توانید کاشی های رنگارنگ و تابلوهای نقاشی به عنوان سوغات برای بستگانتان خریداری نمایید. این محصولات در ابعاد و قیمت های گوناگونی به فروش می رسند و طیف وسیعی از انتخاب ها را در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

ساعت دسترسی: 10:00 تا 24:00

آدرس: Alacamescit Mahallesi, Yıldırım Cd. No:7, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

2- بازار بزرگ کوش آداسی | grand bazaar

یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی که بسیار هم هوادار دارد بازار بزرگ شهر که از دو بخش هم تشکیل شده است. این بازار یکی از بخش های گرندبازار یا همان بازار بزرگ است که از آن به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای ترکیه یاد می شود و عده ای هم آن را دومین بازار بزرگ کشور ترکیه البته بعد از بازار استانبول یاد می نمایند. تقریبا بیش از 5000 مغازه در این بازار بزرگ در کوش آداسی وجود دارد که طیف وسیعی از کالاهای مختلف در آن به فروش می رسد.

در بازار بزرگ کوش آداسی می توانید انواع خوراک و پوشاک تا طلا ونقره و عتیقه جات مختلف را برای خودتان را دوستانتان خریداری کنید و با توجه به قیمت های خوبی در این بازار ارائه می شود می توانید کالاهای باکیفیتی را با قیمت مناسب تهیه نماید.

پیشنهاد می کنیم که حتما اول بخش دوم بازار را بازدید کنید و به سمت بازار اورینت بروید. این بازار در فضایی باز برپا شده و کالاهایی که در آن ارائه می شود همگی دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند.

از جمله اجناسی که در این بازار می توانید خریداری نمایید نیز عبارت از انواع سبزیجات، مواد غذایی، صنایع دستی، پوشاک، ادویه های مختلف، آجیل و خشکبار، طلا و زیورآلات، کفش، کیف، سوغاتی های شهر، محصولات چرم، عتیقه جات، لوازم آرایشی بهداشتی و قالی هستند.

ساعت دسترسی: 10:00 تا 24:00

آدرس: Dağ Mahallesi, Şöförler Sk., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

3- مرکز خرید نوادا اوتلت | novada outlet soke

مرکز خرید دیگری به نام نوادا اوتلت در این شهر وجود دارد که جز لوکس ترین مراکز خرید کوش آداسی به شمار می رود. در این فروشگاه نسبتا بزرگ شما می توانید هر آنچه که در زمینه پوشاک، پارچه، لوازم الکترونیکی، مبلمان و دکوراسیون را تهیه کنید. اغلب برندهایی که در نوادا پیدا می کنید قیمت های مقرون به صرفه ای دارند مانند برندهای ال سی وایکیکی، فیلا، آدیداس و…

در مرکز خرید نوادا رستورانی هم وجود دارد تا زمانی که شما خریدتان را انجام دادید بتوانید برای بازگرداندن انرژی از دست رفته خودتان را بازگردانی کنید. اگر در جستجوی خرید برندها با قیمت های مناسب در کوش آداسی هستید بی شک مرکز خرید نوادا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

از جمله امکاناتی که در مرکز خرید نوادا اوتلت برای بازدیدنمایندگان فراهم شده، سینما، اتاق سیگار، پارکینگ، زمین بازی بچه ها و رستوران است.

آدرس: Atatürk Mahallesi, Aydın Cd. No:216, 09207 Söke/Aydın, Turkey

4- مرکز خرید کوش آداسی اِی وی ام | Kusadasi AVM

یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی AVM است که در راستای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری این شهر ساخته شده است. این مرکز خرید تنها مکانی برای خرید در کوش آداسی به شمار نمی رود، بلکه سرگرمی های متنوعی هم در آن وجود دارد. از مهم ترین امکانات تفریحی این مرکز خرید می توان به سالن بازی بچه ها و آمفی تئاترش اشاره نمود که فضای خوبی دارند.

برای کسانی اهل خرید از برندهای مطرح جهان هستند باید بگوییم که در این مرکز خرید برندهای مطرح جهان نظیر فیلا، ماوی، پیر کاردین و … دارای شعبه هایی هستند تا شما بتوانید کالای مورد نظرتان را از آن خریداری نمایید.

جالب است بدانید که در سال 2012 اقدام به ساخت مرکز خرید AVM نمودند و دو سال بعد ساخت آن به انتها خودش رسید. از جمله امکانات مرکز خرید ای وی ام عبارت از سینما، پارکینگ، هایپرمارکت، زمین بازی بچه ها، سرویس بهداشتی، کافه، فودکورت و رستوران است.

آدرس: Yavansu Mah., Karaova Sok.,Yavansu Yolu Caddesi 8/7 G-1, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

5- مرکز خرید آکدوگان | Akdogan

برای خرید پوشاک از بین تمام مراکز خرید کوش آداسی ما به شما مرکز خرید آکدوگان را پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید سه طبقه دارد و آنچنان مساحتی را دارا نمی باشد اما شما می توانید در آن هر آنچه را که می خواهید تهیه کنید. گفتنی است که بگوییم مسافران زیادی مرکز خرید آکدوگان را برای گشت و گذار خودشان انتخاب می نمایند اغلب به سینمای این مجموعه می روند و از فیلم های متنوعی که در آن پخش می شود نهایت لذت را می برند. در حقیقت باید اینطور بیان کنیم که سینمای مرکز آرگون بسیار بیشتر از خود این مرکز خرید معروف است. بعد از سینما آنچیزی که بسیار در این مرکز خرید شهرت دارد رستورانی است که در آن وجود دارد و اقدام به پخت غذاهای متنوع می نماید. غذاخوری های گوناگونی که در این مرکز خرید وجود دارند که هر کدام می تواند اوقاتی خوش را برای مشتری ها به ارمغان بیاورد.

از جمله امکانات مرکز خرید آکدوگان سینما، سرویس بهداشتی، زمین بازی بچه ها، کافه، فودکورت و رستوران است.

آدرس: Camikebir Mahallesi, Kahramanlar Cd. No:15, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

6- فروشگاه چرم کوش آداسی | Kusadasi Leather

یک فروشگاه دیگر در شهر کوش آداسی که به طور اختصاصی محصولات چرمی می فروشد، فروشگاه چرم است که در آن محصولات چرمی با کیفیت و متنوعی را به فروش می رساند. پس اگر قصد خرید محصولات چرمی را در کشور ترکیه دارید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه چرم یا لیدیر بروید. در این فروشگاه انواع پوشاک چرم به فروش می رسد و آنچه که قبل از رفتن حتما باید بدانید این است که میانگین هزینه ها در این فروشگاه به مراتب بالاست و در صورتی که بودجه کافی برای خرید محصولات چرمی دارید پیشنهاد می کنیم به سمت آن بروید. بهتر است که در زمان های حراجی برنامه سفرتان را به این فروشگاه تنظیم کنید تا بتوانید با قیمت های مناسب تری کالاهای مورد نظرتان را خریداری کنید.

آدرس: Barbaros Hayrettin Pasa Boulevard, Cephane Street, No: 2, Kusadasi 09400, Turkey

7- مرکز خرید کیپا | kipa alisveris merkezi

یکی از مراکز خرید کوش آداسی که مجموعه ای زنجیره ای هم است کیپا نام دارد و در شهرهای مختلف ترکیه هم دارای شعبه هایی می باشد. یکی از شعبه های این مرکز خرید در شهر کوش آداسی واقع شده است. توصیه می کنیم که در سفر به کوش آداسی بازدید از مرکز خرید کیپا را از دست ندهید، چرا که برندهای گوناگونی در این مجموعه وجود دارد که شما می توانید با خرید آن حسابی راضی باشید. از جمله نکات خوبی که این مرکز خرید داراست، 2 سینمایی است که در آن واقع شده است و سبب شده تا علاقمندان به تماشای فیلم های سینمایی این مرکز خرید را در یاد داشته باشند. یکی از این دو سینما که در مرکز خرید کیپا واقع شده است 7 بعدی است و هیجان را برای بازدیدنمایندگان خود چندین برابر می نماید. کافه های متنوعی هم در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید خوراکی هایی سبک و نوشیدنی هایی خوش طعم را در اختیار داشته باشید. مرکز خرید کیپا جایی لوکس برای خریدهای مقرون به صرفه است.

از جمله امکاناتی که در مرکز خرید کیپا برای خریداران در نظر گرفته شده است عبارت از سینما چندبعدی، سینما، سالن زیبایی، پارکینگ، زمین بازی بچه ها، سرویس بهداشتی، هایپرمارکت، کارت هدیه خرید و کافه است.

نکاتی باید در حین خرید از کوش آداسی بدانید!

اما بعد از این که با مراکز خرید کوش آداسی آشنا شدید، ضروری است تا اطلاعاتی هم در خصوص نکات خرید در این کشور داشته باشید.

هرگز چانه زنی را برای خرید در این شهر از قلم نیاندازید. به طور معمول فروشنده ها جایی را برای چانه زنی در قیمت محصولات خودشان در نظر می گیرند. پس خجالت نکشید با فروشنده بر سر قیمت ها حسابی چانه بزنید. در این صورت احتمال اینکه بتوانید تخفیف بگیرید بیشتر است. اگر با فروشنده ای به توافق نرسیدید، نگران نباشید، چند قدم آن طرف تر همان کالا را می توانید با قیمت دیگری بخرید.

توجه کافی را در هنگام خرید از بازارهای این شهر داشته باشید، چرا که کالاهای تقلبی زیادی در آن به فروش می رسد بنابراین انتظار کیفیت بی نظیر را از لباس ها و اجناس این بازارها نداشته باشید حتما لباس ها را پرو کنید چون ممکن است سایز آنها درست نوشته نشده باشد.

علاوه بر بازارچه های محلی و بازارهای قدیمی در کوش آداسی، بوتیک ها و مراکز خرید شیکی هم در این مراکز خرید وجود دارد که معمولا در آن ها کالاهای اصل با قیمت ها بالا عرضه می شود. در این بازارچه ها به طور معمول چانه زنی امکان پذیر نیست و اجناس تقریبا با همان قیمتی که تعیین شده اند به فروش می رسند.

گردشگرانی زیادی هستند که در سفر به ترکیه طلا می خرند. توجه داشته باشید که برای خرید طلا و زیورآلات در ترکیه و شهر کوش آداسی می بایست دقت بالایی داشته باشید. حتما این طلاها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

فرش هم یکی دیگر از صنایع دستی گران قیمت ترکیه است. برای خرید فرش هم حتما باید به فروشگاه های معتبر سر بزنید.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: الی گشت
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11151

به "آشنایی با مراکز خرید در کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید در کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید