خبرنگاران نمایشگاه موج رنگ در تهران افتتاح شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی موج رنگ امروز-چهارشنبه- با رونمایی از آثار 6 هنرمند در نگارخانه رسول مهر تهران آغازبکار کرد.

خبرنگاران نمایشگاه موج رنگ در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه که در آستانه عید سعید مبعث و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افتتاح شد، آثاری از سید ابوالحسن ریاضی، فرهنگ عاطفی، حسن نوروزنیا، سعیده آرین و بهداد نجفی در حوزه های نقاشی، نقاشیخط را در سبک ها و تکنیک های مختلف در کنار آثار عکاسی آنیتا کیوان به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه گردان آثار هنرهای تجسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، گفت که این نمایشگاه با هدف خارج شدن از رکودی بود که با شیوع ویروس کرونا بیش از یک سال دامن گیر هنر و بخصوص نمایشگاه ها بود.

بهداد نجفی اضافه کرد: در این کار گروهی که از آثار هنرمندان در حوزه های مختلف استفاده و زیبایی بصری با یاری رنگ ها به نمایش عموم درامده، کوشش شده است، بار دیگر رنگ و هنر و زیبایی به زندگی روزمره مردم آورده گردد.

نمایشگاه موج رنگ قرار بود اسفند 98 برگزار گردد اما با شیوع ویروس کرونا برگزاری آن به تعویق افتاد و امروز با یاری مسوولان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری ها افتتاح شد.

حسن نوروزنیا یکی از هنرمندان که آثار او در این نمایشگاه به نمایش در آمده است با ابراز خرسندی از افتتاح موج رنگ همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: مبعث یعنی برانگیختگی و برانگیختگی اساسا الگویی است برای انگیزه و خلاقیت، برانگیختگی نیازی است که همه افراد جامعه باید در خود احساس نمایند و هنر چنین رسالتی را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: هنر می تواند جایگزین بسیاری از ناامیدی هاو افسردگی ها و حتی درمانگر بسیاری از حالات روحی باشد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه رسول مهر تهران دایر است و علاقه مندان می توانند تا روز دوشنبه 25 اسفند ماه همه روزه از ساعت 10 الی 19 جهت بازدید از نمایشگاه به نگارخانه رسول مهر واقع در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به نشانی سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان سردار دریا (مطهری شمالی) مراجعه نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52457

به "خبرنگاران نمایشگاه موج رنگ در تهران افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه موج رنگ در تهران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید