خبرنگاران کمپ آموزش رایگان دوچرخه سواری در قزوین برپا شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قزوین - خبرنگاران - رییس هیات دوچرخه سواری استان قزوین گفت: کمپ آموزش عمومی و رایگان دوچرخه سواری در جاده سلامت شهر قزوین به منظور ارتقای سلامت و امنیت دوچرخه سواران قزوینی برپا شد.

خبرنگاران کمپ آموزش رایگان دوچرخه سواری در قزوین برپا شد

حسن آصفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: قهرمانان رشته های مختلف دوچرخه سواری و پیشکسوتان این رشته ورزشی، روزهای فرد از ساعت 18 تا 20 در کمپ آموزش عمومی و ابتدایی دوچرخه سواری حضور یافته و برای ارتقای سلامت و امنیت شهروندان علاقه مند به دوچرخه سواری تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: این کمپ با استقبال قابل توجه عموم مردم ورزش دوست و علاقه مند به رشته دوچرخه سواری روبرو شده است و ما نیز در صدد توسعه این فعالیت آموزشی و فرهنگی هستیم.

آصفی با اشاره به مسائل پیش روی اجرای این طرح، اضافه کرد: یکی از معضلات به وجود آمده در جهت جاده سلامت حضور عابران پیاده و موتورسیکلت سواران در جهت ویژه دوچرخه سواری است و متاسفانه دوچرخه سواران همه روزه برخوردهای فیزیکی و رفتاری های ناهنجاری را شاهد هستند.

وی ضمن تشکر از اختصاص جهت ویژه دوچرخه سواری از سوی مسئولان شهری، گفت: امیدواریم مسوولان دستگاه های مرتبط از پلیس راهور، سازمان پارک ها و فضای سبز، شهرداری و... با برگزاری نشست های مشترک و استفاده از کارشناسان در حوزه دوچرخه سواری و شهری به این مسائل پرداخته و برای حل آنها فرهنگ سازی کنند.

آصفی با اشاره به حضور عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان در کمپ آموزش عمومی هیات دوچرخه سواری، گفت: علایی مقدم در این بازدید از نزدیک با عملکرد عوامل آموزش دهنده آشنا شد و بر توسعه این فعالیت های آموزشی و فرهنگی در سطح استان تاکید کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34604

به "خبرنگاران کمپ آموزش رایگان دوچرخه سواری در قزوین برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمپ آموزش رایگان دوچرخه سواری در قزوین برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید