خدا را شکر به پرسپولیس گل نزدیم، تماشاگران را فریب دادند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان پس از باخت یک بر صفر این تیم در فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل پرسپولیس گفت: اتفاقات بازی دیشب برای مجموعه باشگاهی مان تأسف آور بود. شب قبل از بازی قرعه کشی شد تا میزبان بازی را به نوعی معین کنند. در قرعه کشی تیم داماش میزبان شد و اعلام هم کردند که نیمی از ظرفیت ورزشگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

خدا را شکر به پرسپولیس گل نزدیم، تماشاگران را فریب دادند

مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان افزود: خودمان اعلام کردیم با توجه به بعد مسافت گیلان تا اهواز 10 درصد ظرفیت را می خواهیم تا هواداران پرسپولیس راحت تر بتوانند وارد استادیوم شوند. من همان 10 درصد را هم نخواستم. چون پنج دستگاه اتوبوس برای انتقال هوادارانمان گذاشته بودیم که مجموع آنها 200 نفر بود.

وی درباره عدم امتناع تیمش از بازی در راس زمان تعیین شده شرح داد: وقتی وارد چمن شدیم دیدیم اوضاع بسیار خطرناک است. بیش از ظرفیت هواداران، تماشاگران پرسپولیسی آمده بودند. هواداران ما را هم که وارد استادیوم شده بودند خارج کردند و گفتند اگر بمانید برایتان خطرناک است.

الطافی اذعان داشت: وقتی آقایان نمی توانند امکان حضور 200 - 300 نفر را فراهم کنند چطور می توانستند امنیت جانی ما را فراهم کنند؟ خدا را شکر که ما به پرسپولیس گل نزدیم وگرنه معلوم نبود چه بلایی سرمان می آوردند.

وی درباره اینکه آیا وساطتی از جانب وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت تا این تیم بازی کند؟ افزود: هیچکس با من تماس نگرفت که بازی کن یا بازی نکن. هواداران ما که با هزاران سختی به اهواز آمده بودند باید به استادیوم می آمدند تا بازی کنیم. خواسته زیادی هم نداشتیم. متاسفانه به نوعی مردم را گول زدند. چون اعلام شد بازی برگزار نمی شود. تماشاگران رفتند و سپس وارد استادیوم شدند تا فضایی برای هواداران ما در نظر گرفته شود. به نظرم هوادارانی که به استادیوم آمدند فریب خوردند و مجبور شدند دوباره به استادیوم بیایند تا بازی را ببینند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8324

به "خدا را شکر به پرسپولیس گل نزدیم، تماشاگران را فریب دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدا را شکر به پرسپولیس گل نزدیم، تماشاگران را فریب دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید