خدمت صادقانه مجموعه های مختلف مردم را پای کار می آورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسجدی گفت: اگر تمام تشکیلات یا مجموعه های مختلف صادقانه عمل کنند، بی شک مردم برای کمک مشارکت خواهند کرد.

خدمت صادقانه مجموعه های مختلف مردم را پای کار می آورد

به گزارش خبرنگار ، در نشست خبری مجمع خیرین سلامت کشور محمدرضا مسجدی دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران درباره این مجموعه و عملکرد آن اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کشور یک سازمان مردم نهاد است که کلیه فعالیت های آن غیر سیاسی و غیرانتفاعی بوده و در خصوص موضوع بهداشت و درمان با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، فعالیت خواهد کرد.

او افزود: بخش اول این مجموعه را زیرساخت های مهمی مانند خانه بهداشت، بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی تشکیل داده اند. بخش دوم نیز مربوط به فراهم کردن وسایل و تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران در بیمارستان ها، مراکز درمانی در شرایط کرونایی است.

مسجدی بیان نمود: اگر تمام تشکیلات یا مجموعه های مختلف صادقانه عمل کنند، بی شک مردم برای کمک مشارکت خواهند کرد. با ظهور ویروس کرونا در کشور قرار شد از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در درمان بیماران حمایت کنیم، از این رو شرایط را به گونه ای فراهم کردیم که افراد به هر شکلی که در توانشان است، کمک کنند.

:

  • موج دوم کرونا در کشور شروع نشده است

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران اظهار کرد: ما بیش از 310 شعبه در سراسر کشور با بیش از 8 هزار اعضاء هیئت مدیره داریم که در حال فعالیت هستند.

مسجدی با اشاره به اینکه ستاد اصلی مجمع خیرین سلامت کشور در تهران است، گفت: در تمامی استان ها و تعدادی از شهرستان ها که دارای دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی هستند، ستاد مجمع خیرین سلامت ایجاد شده است، همچنین دفاتری به همین منظور در برخی استان های فاقد دانشگاه و دانشکده دایر شده است.

به گفته او ارکان اصلی مجمع خیرین سلامت کشور در سطح ملی شامل مجمع عمومی، هیأت مدیره و بازرس می شود.

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران شرح داد: مجمع خیرین سلامت کشور با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین سلامت کشور، همچنین برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و هدایت آن ها، در حوزه سلامت ایجاد شده است.

مسجدی در خصوص اهداف این مجمع نیز اظهار کرد: اهداف این مجمع شامل همکمک در اداره و توسعه برنامه های بهداشتی، طراحی و تدوین برنامه های کوتاه یا بلندمدت، تلاش در جهت شناسایی و نیاز های واحد های درمانی و موسسات بهداشتی، درمانی و دارویی و نیز اهتمام در رفع آن ها، احداث، تکمیل، ترمیم و تجهیز مراکز بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در کشور است.

مسجدی در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم و این مجموعه، به سرعت شرایط رفع این بیماری در کشور فراهم شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 مرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34413

به "خدمت صادقانه مجموعه های مختلف مردم را پای کار می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت صادقانه مجموعه های مختلف مردم را پای کار می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید