خرید تابستانی رئال مادرید منتفی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به نظر می رسد ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی و جوان رن در این تیم خواهد ماند و فصل بعد راهی رئال مادرید نمی شود.

خرید تابستانی رئال مادرید منتفی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در یک سال اخیر ادواردو کاماوینگا، هافبک 17 ساله باشگاه رن فرانسه در این تیم نمایش درخشانی داشته و رئال مادرید برای خرید این بازیکن پیشقدم شده است. اما مطابق اخبار هفته های اخیر، به نظر می رسد رئال مادرید از خرید ادواردو کاماوینگا نیز منصرف شده و احتمالا جذب این ستاره آینده دار را به فصول آینده موکول کرده است.

اگرچه ادواردو کاماوینگا یکی از جوان ترین بازیکنان بااستعداد فوتبال اروپا محسوب می شود و تا به حال نظر تیم های زیادی را به خود جلب کرده، اما مدیران باشگاه فرانسوی رن مدعی شدند آنها هیچ پیشنهادی برای این فروش این بازیکن دریافت نکرده اند و به نظر می رسد کاماوینگا فصل بعد هم در فرانسه توپ بزند.

نیکولاس هولوک، رئیس باشگاه رن گفت: ما برای فروش ادواردو کاماوینگا قیمتی تعیین نکرده ایم، اما تصمیم گرفته ایم که او در فصل بعد نیز در کنار ما بماند، زیرا رن پروژه ای جاه طلبانه دارد. هنوز هیچ پیشنهادی رسمی برای این بازیکن نرسیده و ما نیز قصد فروش کاماوینگا را نداریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34572

به "خرید تابستانی رئال مادرید منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تابستانی رئال مادرید منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید