خسارت روزانه قرنطینه هند: 4 میلیارد دلار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق گزارش جدید مؤسسه اکیوت ریتینگ اند ریسرچ قرنطینه کامل 21 روزه هند که با شیوع سریع ویروس کرونا اعمال شد، منجر به از دست رفتن حدود 98 میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد شد.

خسارت روزانه قرنطینه هند: 4 میلیارد دلار

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگار مهر، طبق گزارش جدید مؤسسه اکیوت ریتینگ اند ریسرچ قرنطینه کامل 21 روزه هند که با شیوع سریع ویروس کرونا اعمال شد، منجر به از دست رفتن حدود 98 میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد شد.

این مؤسسه اعتبارسنجی اظهار داشت: در حالی که قرار است قرنطینه سراسری هند از 15 آوریل برداشته شود، هنوز ریسک اختلال بلندمدت در فعالیت های اقتصادی بسته به شدت اپیدمی کرونا در هند وجود دارد و تداوم این اختلالات عواقب اقتصادی مهمی در هند و جهان خواهد داشت.

اکیوت ریتینگز هشدار داد ریسک رشد اقتصادی منفی در بازه آوریل تا ژوئن آن هم به اندازه 5 تا 6 درصد وجود دارد و در 3 ماهه دوم در بهترین سناریوی ممکن شاهد رشد متوسطی خواهیم بود.

این مؤسسه در بیانیه خود گفت: هر یک روز قرنطینه سراسری هند برای اقتصاد این کشور حدود 4.64 میلیارد دلار خرج خواهد داشت. تحقیقات ما نشان می دهد در بخش های حمل ونقل، هتل داری، رستوران داری و املاک 50 درصد از ارزش افزوده ناخالص کاسته خواهد شد. این معادل 22 درصد کل ارزش افزوده ناخالص در هند است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27474

به "خسارت روزانه قرنطینه هند: 4 میلیارد دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت روزانه قرنطینه هند: 4 میلیارد دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید