خط حمله کم گل فولاد مقابل خط حمله زهردار الوحده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال فولاد در حالی باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات برود که این دو تیم دو تفاوت آشکار در خط حمله دارند.

خط حمله کم گل فولاد مقابل خط حمله زهردار الوحده

فولاد پس از کسب عنوان سومی لیگ نوزدهم به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و با قرعه کشی رقابت های این مرحله مشخص شد فولاد ایران باید رو در روی تیم الوحده امارات قرار بگیرد.

الوحده تیم شهر ابوظبی امارات است که معمولا با سیستم 4231 بازی می کند و از خصوصیات خوب این تیم می توان به قدرت شوت زنی و خط حمله زهردار و گلزن این تیم اشاره کرد. ضمن این که خط دفاع بدی هم ندارد. البته الوحده امسال عملکرد چشمگیری در لیگ امارات نداشته و در میانه جدول واقع شده است اما این جایگاه نمی تواند از انگیزه این تیم مقابل فولاد برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا کم کند.

به گزارش خبرنگاران، از بهترین بازیکنان این تیم اماراتی نیز می توان از راشد علی، علاءالدین زهیر، فارس جمعه، راشد مهیر، منصور الحربی، پدرو پائولو، عبدالله حمد، خلیل الحمدی، منصور سعید و محمد برغش نام برد. همچنین الوحده در خط حمله خود مطر، بازیکن باسابقه فوتبال امارات را هم در اختیار دارد، بازیکنی که می تواند برای خط دفاع فولاد دردساز شود.

یکی از ویژگی های تیم های اماراتی خصوصا الوحده، بازی فیزیکی و درگیرانه آن ها است و البته در صورتی که از لحاظ بدنی نیز کم بیاورند و تیم حریف را قدرتمند ببینند، اقدام به وقت کشی و سعی در کشاندن بازی به ضربات پنالتی دارند. موضوعی که فولاد باید از الان روی گلرهای خود کار کند زیرا محسن فروزان در چند بازی که برای فولاد دروازه بانی کرده، چندان پیروز نبوده و گاها اشتباهات فاحشی داشته است.

همچنین در مقابل خط حمله زهردار الوحده، خط حمله فولاد در دو فصل اخیر لیگ ایران کم توان نشان داده است. خط حمله ای که کم گل می زدند و فولادی که شاید به اتفاقات بازی برای رسیدن به گل دلخوش بوده است. البته نکته حائز اهمیت تیم فولاد این است که به سختی گل دریافت می کند و خط دفاع خوبی دارد و همین نیز مطمئنا کار را برای خط حمله الوحده سخت خواهد کرد.

تنها شباهت فولاد و الوحده نیز در امکانات و بازیکنان گران قیمت دو تیم است؛ فولاد برای لیگ بیستم ضمن جذب بازیکنان ایرانی با دستمزد بالا، سه خارجی گران قیمت تر را نیز در اختیار دارد و اگر چه تا این جای لیگ، بازیکنان فولاد هنوز چندان کارایی و توانمندی خود را نشان نداده اند اما مطمئنا برابر الوحده با تمام آن چه در توان دارند بازی خواهند کرد زیرا این بازی تک دیدار است و نکونام می داند که تیمش جای هیچ گونه اشتباهی ندارد. پس فولاد ضمن این که باید اولویتش گل نخوردن باشد که البته همواره مبنای سیستم بازی تیم نکونام بوده، باید نگاه جدی به گلزنی خصوصا در نیمه نخست و دقایق ابتدایی نیمه دوم داشته باشد؛ چرا که بازی در قطر برگزار شده و آب و هوای این کشور به امارات نزدیکتر است و عدم گلزنی زودهنگام فولاد، سبب فرسایشی شدن بازی و نرسیدن فولاد به گل خواهد شد.

باوجود خط حمله زهردار الوحده، نکونام تا مشخص شدن زمان تک دیدار پلی آف باید فکر اساسی برای سر و سامان دادن به خط حمله خود کند تا شانس فولاد برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا افزایش یابد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47720

به "خط حمله کم گل فولاد مقابل خط حمله زهردار الوحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط حمله کم گل فولاد مقابل خط حمله زهردار الوحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید