خیرآبادی: تیم ملی کشتی فرنگی در 5 وزن به سکوی جهانی بسیار نزدیک است، باوجود همه مسائل، امیدها ناامید نیستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خیرآبادی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: ما هرگز ناامید نیستیم و همین که به همت فدراسیون کشتی و وزارت ورزش قرار است تیم کامل به رومانی برود جای خوشحالی دارد.

خیرآبادی: تیم ملی کشتی فرنگی در 5 وزن به سکوی جهانی بسیار نزدیک است، باوجود همه مسائل، امیدها ناامید نیستند

جمشید خیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به استارت دوباره تمرینات تیم ملی امید گفت: در چند روز گذشته جلسه ای با آقای خادم در فدراسیون کشتی داشتم و او گفت که ان شاءالله تیم ملی امید با ترکیب کامل به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد. البته به همین منظور از هزینه های تیم زده شده و قرار است با حذف ماساژور، فیزیوتراپ، سرپرست و یکی دو مربی، به جایش کشتی گیران مان در همه اوزان به رومانی بروند. به خاطر هزینه ها، چاره ای غیر از این نبود. حالا تمرینات مان را دوباره در خانه کشتی پشت سر می گذاریم تا برای شرکت در جهانی آماده شویم.

وی در مورد اینکه ترکیب تیم ملی فرنگی بدون برگزاری مسابقه انتخابی بسته خواهد شد، ادامه داد: فرصت نبود و امکان حضور در تورنمنت بین المللی برای امیدها فراهم نشد که بتوانیم ابهامات موجود را در یک میدان خارجی رفع کنیم، به همین دلیل به ناچار محک نهایی را در خانه کشتی از مدعیان 4 وزن به عمل خواهیم آورد.

سرمربی سابق تیم ملی فرنگی آذربایجان با تأکید بر اینکه با وجود وقفه ای که در تمرینات امیدها ایجاد شد و همچنین بحث های مربوط به عدم اعزام، این تیم همچنان نسبت به کسب نتیجه ناامید نیست، اعلام کرد: ما هرگز ناامید نیستیم و همین که به همت فدراسیون کشتی و وزارت ورزش قرار است تیم کامل به رومانی برود جای خوشحالی دارد. مورد دیگر اینکه بچه ها در این مدت درست است در اردو نبودند اما ما کاملاً با آنها در ارتباط بودیم و تمرینات شان را دورادور زیر نظر داشتیم. هرچند که زیر نظر خودمان تمرین نکردند اما از وضعیت شان بی اطلاع نیستیم. در این تیم 9 کشتی گیر در 10 وزن، سال آینده هم امکان حضور در جمع امیدها را دارند و این یک حُسن بزرگ است. ان شا ءالله که در جهانی بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم و این پیش درآمدی باشد برای المپیک ما، چون من اسم دیگر تیم امید را تیم المپیک می دانم، مهره هایی که می گردد روی آنها برای المپیک سرمایه گذاری کرد.

دستیار محمد بنا در المپیک 2012 لندن همچنین به تیم ملی فرنگی بزرگسالان که مسابقات جهانی بوداپست را در پیش دارد، اشاره نمود و گفت: این مسابقه جهانی فوق العاده سخت است اما واقعیت این است که ما تیم بسیار خوبی داریم که در 5 وزن شانس اصلی مدال هستند. این را به خاطر روحیه دادن به تیم نمی گویم، آنها واقعاً حداقل در 5 وزن به سکوی جهانی بسیار نزدیک هستند، ضمن اینکه سایر نفرات هم بدون شانس نیستند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1832

به "خیرآبادی: تیم ملی کشتی فرنگی در 5 وزن به سکوی جهانی بسیار نزدیک است، باوجود همه مسائل، امیدها ناامید نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرآبادی: تیم ملی کشتی فرنگی در 5 وزن به سکوی جهانی بسیار نزدیک است، باوجود همه مسائل، امیدها ناامید نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید