داستان یک نهنگ نگون بخت ، توزیع غذا بین فقرای قطب مالی لاتین (گزارش تصویری)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بخش دیگری از تصاویر برگزیده دنیا پرالتهاب در هفته اخیر را اینجا ببینید.

داستان یک نهنگ نگون بخت ، توزیع غذا بین فقرای قطب مالی لاتین (گزارش تصویری)

به گزارش خبرنگاران ، بخش دوم تصاویر برگزیده سراسر دنیا در هفته اخیر را اینجا ببینید. تصاویر به انتخاب رویترز هستند.

یک تصویر نوبرانه در یک سال اخیر. این تصویر به این دلیل مهم است که بازگشایی سواحل منطقه کرت یونان را پس از یک سال محدودیت های کرونایی نشان می دهد. یونان درهای خود را بعد از مدت ها بر روی جهانگرد ها و گردشگران گگردد.

یک دختربچه میان جمعیت زنان نمازگزار در روز عید سعید فطر در یوگیکارتای اندونزی.

این نهنگ در لندن به شدت در هفته اخیر خبرساز شد. این بچه نهنگ به صورت اشتباهی وارده باریکه تدینگتون در لندن شد و با این جهت اشتباه افراد زیادی را به دردسر انداخت. او به دلیل اینکه جهت خود را اشتباه آمد آسیب زیادی به خود زد. افراد و سازمان های زیادی برای نجات این بچه نهنگ دست به کار شدند اما پیروز نشدند و این نهنگ بدشانس تلف شد.

ریودوژانیرو. نیازمندان به جایی مراجعه نموده اند که غذا بین فقرا توزیع می نماید. برزیل کشوری است که به عنوان یکی از قطب های مالی آمریکای جنوبی معرفی می گردد اما هنوز فقیران زیادی دارد.

دهلی نو، هند. عکسی که سوژه آن بارها در هفته های اخیر در حالت های دیگر تکرار شده است. یک زن بعد از سوزاندن جنازه یکی از اقوام خود که به دلیل کرونا فوت نموده بود این چنین مغموم و پریشان یک گوشه نشسته است.

کالی در کلمبیا. افرادی که در اتوبوس می بینید در واقع در حال انتقال به مکانی هستند که قرار است در آن تظاهرات ضددولتی در راستای اعتراض به قوانین جدید مالیاتی کشور کلمبیا برگزار گردد.

لیژ بلژیک. این پرستاران و کادردرمان خسته نیستند، در واقع فقط برای نشان دادن یک حرکت نمادین روی زمین دراز کشیده اند. این اتفاق در روز دنیای پرستار افتاده است.

شمال کیوو در کشور آفریقایی کنگو. سربازان پس از روی کار آمدن ژنرال کنستانت ندیما به عنوان فرماندار نظامی در استان کیوو شمالی سوار وسیله نقلیه می شوند تا او را اسکورت نمایند.

این یکی از تکراری ترین تصاویر دنیاست، تصویری از زندان های کشور السالوادور. زندانیان در این کشور به شکل بسیار بدی در سلول های کوچک جا داده می شوند و در کنار هم قرار می گیرند.

واشنگتن آمریکا. در طول سال آنقدر نواحی مختلف این کشور دچار آتش سوزی می گردد که آموزش به آتشفشانان بسیار فشرده تر و بیشتر شده و مدام در جریان آتش سوزی های عمدی قرار می گیرند تا مانور عملیاتی انجام بدهند.

شرایط این روزهای غزه....

و البته اورشلیم...

یک عکس دیگر از سوزاندن پیکر قربانیان کرونایی در دهلی نو.

میرس اسپانیا. یک کارگر معدن در خاتمه ساعت کاری خود را می شوید.

باز هم عکسی دیگر از ریودوژانیرو البته اینبار درباره مراسم عزاداری در یک کلیسا برای مردمی که اخیرا در حمله مرگبار پلیس جان خود را از دست داده اند. هفته گذشته یک درگیری خونین و مسلحانه رخ داد و ماموران پلیس دو جنایتکار را به قتل رساندند. هر چند آن دو فرد خلافکار بودند اما سازمان های حقوق بشر نسبت به خشونت پلیس برزیل هشدار داده اند و قتل این دو شهروند را نقض حقوق شهروندی قلمداد نموده اند.

داستان همیشگی مرز مکزیک با آمریکا. این سه کودک راضی و خندان و زیر باران می دوند... همین یک ساعت پیش آنها به همراه خانواده هایشان پیروز شدند از مرز بگذرند و خود را به آمریکا برسانند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57162

به "داستان یک نهنگ نگون بخت ، توزیع غذا بین فقرای قطب مالی لاتین (گزارش تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان یک نهنگ نگون بخت ، توزیع غذا بین فقرای قطب مالی لاتین (گزارش تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید