دانشجویان حق استفاده از دخانیات در دانشکده ها و سلف دانشگاه تبریز را ندارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: طرح دانشگاه عاری از دخانیات در دانشکده ها و محیط های سربسته مانند سلف و خوابگاه دانشگاه در حال انجام است و کسی اجازه استفاده از دخانیات در این مکان ها را ندارد.

دانشجویان حق استفاده از دخانیات در دانشکده ها و سلف دانشگاه تبریز را ندارند

امام حسین امام علی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح دانشگاه عاری از دخانیات گفت: طرح دانشگاه عاری از دخانیات، مدتی است که در دانشکده ها و سلف دانشگاه اجرا می گردد.

امام علی پور مطرح نمود: کانون محیط زیست دانشگاه برنامه ای برای جمع آوری و پاکسازی پسماند ته سیگار از محوطه برگزار نموده که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز اظهار کرد: این طرح در چند دانشگاه کشور در حال انجام است، البته فقط در دانشکده ها و محیط های بسته اجرا می گردد. تاکنون هیچ دانشگاهی نتوانسته در اجرای این طرح در محوطه واحد خود پیروز عمل کند.

وی با بیان اینکه باید برای این طرح فرهنگ سازی کرد، گفت: با آنالیز های صورت گرفته، خوشبختانه این طرح در محیط های سر بسته اجرا می گردد و کسی اجازه استفاده از دخانیات را ندارد.

امام علی پور اظهار کرد: طرح جمع آوری پسماند ته سیگار قدمی مثبت برای طرح دانشگاه عاری از دخانیات است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با اشاره به استفاده دختران از دخانیات، گفت: اگر در محوطه دانشگاه و خوابگاه ها مشاهد گردد، دانشجوی دختری از دخانیات استفاده می نماید به شدت با او برخورد خواهیم کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16352

به "دانشجویان حق استفاده از دخانیات در دانشکده ها و سلف دانشگاه تبریز را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان حق استفاده از دخانیات در دانشکده ها و سلف دانشگاه تبریز را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید