دانشگر: اردوی ما پادگان شده است و رها شده ایم، نمی دانیم هیئت مدیره چه کار می نمایند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط این تیم گفت: سه ماه است بالای سر این تیم نیامده اند ببیند مشکل ما چیست و بچه ها چه کار می نمایند.

دانشگر: اردوی ما پادگان شده است و رها شده ایم، نمی دانیم هیئت مدیره چه کار می نمایند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد دانشگر درباره اینکه استقلال با سختی مقابل نساجی به پیروزی رسید، گفت: بازی یکطرفه بود و نساجی 11 نفره دفاع می کرد. ما خیلی پاسکاری و حوصله کردیم و نمی خواستیم بی محابا کاری انجام دهیم که خدای نا نموده روی ضدحمله گل بخوریم.

وی در ادامه اضافه نمود: با احتیاط بازی کردیم و می دانستیم گل می زنیم. ما در نهایت پیروز شدیم و سه امتیاز هم تقدیم به طرفداران استقلال، اما باید بگویم که با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می کردیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه داریوش شجاعیان گفته بود که در اردوی این تیم فقط یک مدل غذا وجود دارد، گفت: قشنگ پادگان شده است! هر تیمی که به هتل می رود، سه چهار مدل غذا وجود دارد، اما به ما می گویند بچه ها زیاد غذا می خورند و یک مدل غذا به آنها بدهید. سه ماه است بالای سر این تیم نیامده اند ببیند مشکل ما چیست و بچه ها چه کار می نمایند. ما در زمین مجموعه انقلاب تمرین می کنیم، اما دیروز آنقدر سرامیک و شیشه در زمین بود که کسی جرأت نمی کرد تکل بزند، چون سنگ و شیشه به پای او می رفت.

دانشگر توضیح داد: ما رها شده ایم و کسی بالای سر تیم نیست. فقط کادر فنی و بازیکنان هستند و نه چیزی دیگری. هیچ چیزی نیست، به ما پولی نمی دهند و هیچ چیزی هم نمی گوییم و فقط ما می آییم و می رویم. فشار طرفداران هم روی ماست و ما فقط برای آینده خودمان و نتیجه دریافت تیم و طرفداران چیزی نمی گوییم.

وی درباره اینکه وریا غفوری بعد از تعویض از ورزشگاه خارج شده است و گویا او به دلیل مسائل اقتصادی دلخور بوده که ورزشگاه را ترک نموده، گفت: در این باره چیزی نمی دانم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که بازیکنان استقلال چند درصد دریافتی داشته اند، گفت: من خودم 12 درصد پول گرفته ام. از سال قبل هم حدود 15 درصد طلب داریم و پول مان را نگرفتیم. چیزی هم در این باره نمی گویند، هیئت مدیره هفته ای یک جلسه دارد و چیزی در این باره هم نمی گویند و نمی دانیم چه کار می نمایند. ما فقط برای خودمان، خانواده و طرفداران مان بازی می کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم. راهی هم نداریم و باید این راه را برویم، اما بالاخره تا یک جایی می گردد و از یک جای دیگر به تیم ضربه می خورد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51140

به "دانشگر: اردوی ما پادگان شده است و رها شده ایم، نمی دانیم هیئت مدیره چه کار می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگر: اردوی ما پادگان شده است و رها شده ایم، نمی دانیم هیئت مدیره چه کار می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید