درخشش بازیگران زن در نمایش خانگی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هفت صبح/ شما هم نظرتان را درباره بازی این چهار بازیگر برای ما کامنت بذارید.

درخشش بازیگران زن در نمایش خانگی

سحر دولتشاهی

با بازی در دو سریال پرطرفدار(می خواهم زنده بمانم و قورباغه) حرکت منسجم خود به سمت پیشرفت و تبدیل شدن به بازیگر کلیدی و مهم فیلم ها و سریال ها را پی گرفته است. دولتشاهی به ویژه در سریال می خواهم زنده بمانم با حساسیت غافلگیرکننده ای تلاطمات نقش خود را به تماشاگر منتقل کرده است . او در ژانرهای کمدی (بارکد)، درام (قلب یخی، چهارراه استانبول، شکاف و عرق سرد) و نقش های عاشقانه (آتابای ، می خواهم زنده بمانم و قورباغه) موفقیت یکسان داشته است.

رعنا آزادی ور

میان درخشش ناگهانی اش در دهه هشتاد با مارمولک، پارک وی و درباره الی تا بازی تکان دهنده اش در سریال زخم کاری فاصله ای عجیب و طولانی به وجود آمد. اما بازی او در نقشی منفی و نابهنجار در زخم کاری به یاد همه آوردکه چه بازیگر درجه یکی بوده است. او در سریال جیران هم بازی دارد.

پریناز ایزدیار

به نظر می رسد خیلی با وسواس نقش هایش را ایفا می کند و عجله ای برای کسب درآمد بیشتر با پرکاری بیش از حد ندارد. او به پیشنهادهای پرشمار برای بازی در سریال های شبکه نمایش خانگی جواب رد داد و حالا با بازی در کار دیگری از حسن فتحی می خواهد پاداش صبوری خود را دریافت کند. بازی در سریال جیران که می تواند نقطه پرشی در عرصه محبوبیت مردمی برای این بازیگر خوب باشد. او دو فیلم مغز استخوان و سه کام حبس را هم در نوبت اکران دارد. همکاری قبلی ایزدیار با حسن فتحی در سریال شهرزاد یکی از بهترین نقش های کارنامه کاری او را رقم زد نقشی که علی رغم منفی بودن بسیار همدلی برانگیز بود.

هانیه توسلی

او به رغم کارنامه درخشانش در اوایل دهه هشتاد ، در یک دهه اخیر همچنان به همان مشکل قدیمی یعنی عدم وسواس در انتخاب بعضی نقش ها دچار است.

مزیت او بخشیدن نوعی وقار و تشخص به شخصیت های هر فیلم و سریالی است. او در زخم کاری به خوبی توانسته نقشی کلیدی و ملتهب را ایفا کند که خب سانسور ساترا بخش زیادی ازآن را از بین برد. نقش زنی که زندگی زوج های دیگر را متلاطم می کند در کارنامه توسلی زیاد دیده می شود با این وجود با توجه به وجوه دیگر شخصیت منصوره در زخم کاری، می توان گفت این نقش برایش نقشی تازه و چالش برانگیز است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62634

به "درخشش بازیگران زن در نمایش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش بازیگران زن در نمایش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید