درخشش گردشگری سلامت ایران در عمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی سلامت عمان اطلاع داد.

درخشش گردشگری سلامت ایران در عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرتضی رحمانی موحد با اشاره به اینکه نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان، رویداد بین المللی برجسته ای است که رشد و توسعه بخش مراقبت های پزشکی را هر سال برجسته تر می نماید، گفت: لذا با همکاری شرکت طریق الحریر البحری به عنوان نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری جمهوری اسلامی ایران در شهر مسقط بهره مندی از این فرصت فراهم شده است.

وی درباره اهداف برگزاری این رویداد اضافه کرد: عرضه تمامی جنبه های صنعت پزشکی و سلامتی، معرفی محصولات سلامتی، خدمات، تسهیلات پزشکی و همچنین فراهم آوردن فرصتی برای توسعه بیشتر، تجارت بهتر و سرمایه گذاری بیشتر از اهداف برگزاری نمایشگاه گردشگری سلامت عمان به شمار می آید.

رحمانی موحد اظهار کرد: نمایشگاه سلامت و پزشکی عمان به عنوان پیشروترین رویداد این حوزه در سال 2009 تاسیس شده است و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی آن را تایید و گواهی نموده است.

این مقام مسئول درباره وضعیت غرفه ایران گفت: غرفه جمهوری اسلامی ایران حدود 225 متر مربع در نظر گرفته شده و قرار است انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، تکنولوژی و خدمات پزشکی، کالاهای مصرفی بیمارستانی، تجهیزات آزمایشگاهی، محصولات دارویی، فرمولاسیون و داروسازی، محصولات ارگانیک، داروهای تقویتی، تجهیزات باشگاه های ورزشی و مدیریت بهداشت، ظرفیت های توریسم پزشکی، خدمات مشاوره ای (طب سنتی، طبیعت درمانی و تندرستی)، و نیز توانمندی های بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی دارای دپارتمان پذیرش بیماران بین المللی (IDP)، انجمن ها، بیمارستان ها، خطوط پروازی، مراکز اقامتی و توانبخشی عرضه شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون درگاه اینترنتی به آدرس expomsr.ir برای شرکت کنندگان کشورمان در این رویداد طراحی شده است، گفت: بر مبنای این امکان نهادها و مراکز مرتبط با گردشگری سلامت همانند بیمارستان ها، دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز این حوزه، سازمان های مردم نهاد و نیز کنسرسیوم توسعه طب سنتی گرد هم جمع شده اند تا حضوری شایسته در این رویداد بین المللی داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14592

به "درخشش گردشگری سلامت ایران در عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش گردشگری سلامت ایران در عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید