درخواست ویژه کریم باقری از مهدی رسول پناه؛ ساز پایان کار آقای دندانپزشک کوک شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - مربی و اسطوره بزرگ باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش خواهان استعفا سرپرست این باشگاه شد.

درخواست ویژه کریم باقری از مهدی رسول پناه؛ ساز پایان کار آقای دندانپزشک کوک شد

حاشیه ها قرار نیست دست از سر پرسپولیس بردارد و کار برای تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده با مدیریت عجیب و پرحاشیه مهدی رسول پناه، دندانپزشکی در داستان های عجیب فوتبال ایرانی به مدیریت باشگاه پرسپولیس رسید، روز به روز سخت تر می شود.

طی دو روز گذشته دو فابل ویدئویی از مهدی رسول پناه منتشر شده که در این فایل ها ادعاهایی درباره شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا احمد سعادتمند، شیخ دیاباته و یحیی گل محمدی مطرح کرده است، ادعاهایی که بعضا با الفاظ رکیک همراه بود و خبرگزاری پانا به جهت رسالت فرهنگی خود قادر به پخش این فایل های ویدئویی نیست.

اما در حالی که این حاشیه ها هر ساعت بیشتر از قبل می شود، کریم باقری اسطوره باشگاه پرسپولیس و مربی این تیم که معمولا طی سال های مربیگری به ندرت صدای اعتراض او شنیده شده، با انتشار پستی در اینستاگرامش خواهان استعفای مهدی رسول پناه شد و از او در خواست کرد تا دیر نشده استعفا دهد.

شنیده ها حاکی از این است که احتمال برکناری یا استعفا مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است و ممکن است تا فردا این خبر به صورت رسمی اعلام شود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42789

به "درخواست ویژه کریم باقری از مهدی رسول پناه؛ ساز پایان کار آقای دندانپزشک کوک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ویژه کریم باقری از مهدی رسول پناه؛ ساز پایان کار آقای دندانپزشک کوک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید