دومین قطار باری ترکیه به چین به راه افتاد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دومین قطار باری ترکیه به چین با 42 واگن از ایستگاه مرمره استانبول عبور کرد.

دومین قطار باری ترکیه به چین به راه افتاد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری آناتولی و بر اساس بیانیه وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، دومین قطار باری کشور به چین ساعت 19.05 دیروز با 42 واگن که حامل 1400 یخچال و فریزر بود از منطقه چرکزکوی در استان تکیرداغ به راه افتاد.

این قطار باری امروز با عبور از ایستگاه مرمره در استانبول و ازمیت و انجام مراحل گمرکی به جهت خود ادامه داد.

اولین قطار باری ترکیه به چین روز چهارم دسامبر حرکت نموده و پس از دوازده روز با عبور از جهت 8 هزار و 693 کیلومتری در دو قاره٬ دو دریا و پنج کشور روز 19 دسامبر به چین رسید.

این جهت که جاده ابریشم آهنین خوانده می گردد، کریدور مرکزی، امن، مالی، کوتاه و دارای مناسب ترین اقلیم برای راه آهن بین قاره های آسیا و اروپا است.

قطار باری در داخل کشور از راه آهن استانبول (مرمره)-ازمیت-اسکی شهیر-آنکارا- کریک قلعه-سیواس-ارزینجان-ارزروم- قارص عبور نموده و از ایستگاه آهیل کلک کشور خارج می گردد.

این جهت بین المللی در خارج از کشور نیز به ترتیب پس از عبور از گرجستان-آذربایجان-گذرگاه دریای خزر-قزاقستان در شهر شی آن چین به انتها می رسد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47611

به "دومین قطار باری ترکیه به چین به راه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین قطار باری ترکیه به چین به راه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید