راهیابی زهرا نعمتی به مسابقه انتخاب ورزشکار قرن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - انتخاب بهترین ورزشکار قرن به روزهای حساس خود رسیده و زهرا نعمتی تنها ورزشکار زن حاضر در فهرست نهایی تا به امروز توانسته آرای مردمی بالایی کسب کند.

راهیابی زهرا نعمتی به مسابقه انتخاب ورزشکار قرن

زهرا نعمتی نمادی از قدرت، استقامت و حرکت زنان ایرانی است که با وجود محدودیت ها توانست افتخارات بزرگی برای همه ایرانیان در زمینه ورزش دنیای بیافریند و تبدیل به تنها زن مدال آور ایرانی گردد.

او توانست عنوان نخستین زن در تاریخ ایران که 3 مدال طلا در المپیک و پاراالمپیک را از آن خود نماید. و بعلاوه به عنوان اولین بانوی آسیایی و سیزدهمین ورزشکار دنیا است که توانسته همزمان سهمیه بازی در مسابقات المپیک و پاراالمپیک را دریافت کند. از دیگر افتخارات این بانوی ایرانی عنوان اولین زن مسلمان معلول و پرچم دار پاراالمپیک ایران است. از دیگر افتخارات او می توان به اولین روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد در ایران اشاره نمود.

نعمتی با کد انتخابی 309 در مسابقه نظر سنجی برترین ورزشکار قرن کشور حضور دارد و علاقه مندان میتوانند با پیامک این کد به شماره 300003 رای خود را به نام این بانو ورزشکار ثبت نمایند. و یا به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایند و رای خود را ثبت نمایند.

https://sad.telewebion.com/signin

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 75636

به "راهیابی زهرا نعمتی به مسابقه انتخاب ورزشکار قرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی زهرا نعمتی به مسابقه انتخاب ورزشکار قرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید