رقابت فیلم کوتاه در راه در جشنواره ترنتون آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه در راه به کارگردانی امیر صرافه به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ترنتون آمریکا حضور دارد و با فیلم های کوتاهی از کشور آمریکا، کانادا، فرانسه، سوییس، انگلیس، روسیه، هند، دانمارک، استرالیا، هلند، بنگلادش و یونان رقابت می کند.

رقابت فیلم کوتاه در راه در جشنواره ترنتون آمریکا

جشنواره بین المللی ترنتون آمریکا در این بخش بهترین فیلم سینمایی، بهترین مستند، بهترین فیلم کوتاه، بهترین انیمیشن و بهترین رسانه جدید را انتخاب می کند.

.

فیلم کوتاه در راه چهارمین تجربه کارگردانی امیر صرافها است. فیلم های کوتاه این فیلمساز جوان در شانزدهمین جشن خانه سینما و جشنواره هایی چون پروین اعتصامی، خورشید، وارش، رویش، تصویر سال، شهر و.... حضور داشته است و کاندید بهترین فیلم از جشنواره پروین اعتصامی و کاندید بهترین فیلمبرداری از جشنواره رویش بوده است و با فیلم کوتاه در راه پنجمین حضور بین المللی خود را تجربه می کند.

در راه قصه پیرمرد و پیرزنی است که سال ها در کنار یکدیگر عاشقانه زندگی کرده اند و اینک پیرمرد در آستانه مرگ است ولی زن آن را باور ندارد. در این فیلم کوتاه علی اصغر شهبازی و رابعه مدنی بازی کرده اند و پیمان شادمانفر آن را فیلمبرداری کرده است.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ترنتون از تاریخ 20 تا 24 خردادماه مصادف با 10 تا 14 ژوئن در آمریکا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14882

به "رقابت فیلم کوتاه در راه در جشنواره ترنتون آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت فیلم کوتاه در راه در جشنواره ترنتون آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید