رقابت های فدکاپ، شکست تیم تنیس بانوان برابر مالزی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی تنیس بانوان ایران دومین دیدار خود در رقابت های تنیس فدکاپ را به مالزی واگذار کرد.

رقابت های فدکاپ، شکست تیم تنیس بانوان برابر مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، دومین روز مسابقات تنیس فدکاپ در بخش بانوان به میزبانی بحرین برگزار گردید و نمایندگان کشورمان امروز در دومین دیدار خود مقابل مالزی باختند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی ، شهرزاد بانی سعید با نتیجه 2 برصفر مقابل مغلوب سلوارا باخت و در دومین مسابقه کیمیا رحمانی با همین نتیجه مغلوب سوهانا شد و دیدار 2 نفره ایران و مالزی نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود حریف به خاتمه رسید.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب مالزی شدند و فردا در سومین مسابقه خود به مصاف عمان می روند.تیم فدکاپ تنیس ایران روز گذشته نیز برابر پاسیفیک باخته بود.

تیم ملی تنیس کشورمان با قرار دریافت در گروه چهار تیمی با تیم های مالزی، جزایر پاسیفیک و عمان همگروه است

همچنین در گروه یک تیم های ازبکستان ، نیوزلند و لبنان ، در گروه دو تیم های فیلیپین ، سنگاپور و قزاقستان و در گروه چهارم تیم های اندونزی ، سریلانکا ، بحرین و پاکستان حضور دارند

سارا آزاد دوست ، کیمیا رحمانی ، کیمیا اسبقی پور از تهران و شهرزاد بانی سعید ترکیب تیم ملی کشورمان در این مسابقات را تشکیل می دهند.

مسابقات تنیس فدکاپ با حضور تنیسورهایی از کشورهای ایران ، بحرین، اندونزی، قرقیزستان، لبنان، مالزی، نیوزلند، عمان، جزایر پاسفیک، پاکستان، فیلیپین، سنگاپور، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان به میزبانی بحرین برگزار می گردد.

این دوره از رقابت ها از 17 لغایت 22 بهمن ماه در بحرین برگزار می گردد.

مهر افزا منوچهری به عنوان سرپرست ، فرناز فصیحی به عنوان سرمربی و عباس خیلتاش نیز به عنوان مدیر فنی حضور تیم ملی را در این دوره از رقابت ها همراهی می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 16086

به "رقابت های فدکاپ، شکست تیم تنیس بانوان برابر مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های فدکاپ، شکست تیم تنیس بانوان برابر مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید