روسیه: اطلاعی درباره دیدار بعدی ترامپ و کیم جونگ اون نداریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مقام روس در حاشیه کنفرانس خلع سلاح هسته ای مسکو گفت که این کشور هیچ اطلاعی درباره مقدمات دیداری دیگر میان دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی ندارد.

روسیه: اطلاعی درباره دیدار بعدی ترامپ و کیم جونگ اون نداریم

به گزارش ، الگ بورمیستوروف، یکی از مقامات وزارت امور خارجه روسیه بیان کرد که مسکو هیچ اطلاعی درباره مقدمات برگزاری نشست دیگر میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ندارد.

وی که پس از دیدار با مارک لامبرت، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی و در حاشیه کنفرانس خلع سلاح هسته ای مسکو صحبت می کرد، گفت: نشست به خوبی پیش رفت و موضوعات خلع سلاح هسته ای مورد بحث نهاده شد.

پیش تر خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از منابع اطلاعاتی این کشور مدعی شده بود که به نظر می رسد کیم جونگ اون در حال برنامه ریزی برای دیدار با ترامپ در ماه دسامبر است.

پیش تر یک دیپلمات کره شمالی گفت کشورش منتظر نتایجی از جانب آمریکا تا انتها امسال میلادی است و پنجره فرصت دارد بسته می گردد.

این در حالیست که پیش از این نیز وزارت امور خارجه کره شمالی از آمریکا به علت برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش مشترک نظامی با کره جنوبی در ماه آینده انتقاد نموده بود.

واشنگتن و سئول سال گذشته و همزمان با بهبود جزئی روابط دیپلماتیک آمریکا و کره شمالی، رزمایش هوایی مشترک و چند رزمایش دیگر خود را لغو نموده بودند. با این حال، دیوید ایست برن، سخنگوی پنتاگون هفته گذشته گفت آمریکا امسال قصد ندارد رزمایش های مشترک را لغو کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17277

به "روسیه: اطلاعی درباره دیدار بعدی ترامپ و کیم جونگ اون نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: اطلاعی درباره دیدار بعدی ترامپ و کیم جونگ اون نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید