روسیه در اقدامی تلافی جویانه دو دیپلمات کلمبیایی را عنصر نامطلوب اظهار داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزارت امور خارجه روسیه با احضار سفیر کلمبیا در مسکو در اعتراض نسبت به اخراج بی اساس دو دیپلمات روسی از بوگوتا، دو کارمند سفارت کلمبیا را عنصر نامطلوب اعلام و خواهان خروج آنها از روسیه شد.

روسیه در اقدامی تلافی جویانه دو دیپلمات کلمبیایی را عنصر نامطلوب اظهار داشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، وزارت امور خارجه روسیه امروز ،چهارشنبه، با انتشار بیانیه ای در واکنش به اخراج دو دیپلمات روسی از کلمبیا، اظهار داشت که مسکو نیز دو کارمند سفارت جمهوری کلمبیا را عنصر نامطلوب تشخیص داده و خواهان خروج آنها از خاک فدراسیون روسیه شد ه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق این اطلاعات، سفیر کلمبیا در مسکو امروز به وزارت امور خارجه احضار شد و ضمن اعتراض به اخراج بی پایه و اساس دو دیپلمات روسی از این کشور آمریکای لاتین، به وی اطلاع داده شد که بر اساس اصل تقابل، طرف روسی هم دو کارمند نمایندگی دیپلماتیک کلمبیا در فدراسیون روسیه را عنصر نامطلوب اعلام می کند.

وزارت امور خارجه روسیه یادآور شد که این اقدام مقامات بوگوتا، با روح محبت آمیز مرسوم و روابط احترام آمیز متقابل بین دو کشور مطابقت ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47787

به "روسیه در اقدامی تلافی جویانه دو دیپلمات کلمبیایی را عنصر نامطلوب اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در اقدامی تلافی جویانه دو دیپلمات کلمبیایی را عنصر نامطلوب اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید