روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید سرعت بیشتری پیدا کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مقتدایی گفت: قرار است که در استان اصفهان عملیات ساخت حدود 200 هزار واحد مسکن در حوزه شهری و 50 هزار واحد در حوزه روستایی اجرایی گردد.

روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید سرعت بیشتری پیدا کند

عباس مقتدایی در خصوص پیگیری های مجلس شورای اسلامی برای تسریع طرح نهضت ملی مسکن گفت: در گذشته در اصفهان جلسه نهضت ملی مسکن در قالب شورای مسکن استان تشکیل و گزارش های مختلفی ارائه شد.

او اضافه کرد: جلسات این کمیسیون حداقل یک بار در ماه تشکیل می گردد و مسئولان استان، ارگان های دخیل در طرح نهضت ملی مسکن و مجموعه های انبوه ساز و خدمت رسان مثل شرکت آب، برق و گاز در این جلسات حضور دارند و من نیز به نمایندگی از مجلس به عنوان عضو ناظر در این جلسات شرکت می کنم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: گزارشاتی که در جلسه روز گذشته ارائه شد، گویای این است که باید روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن سرعت بیشتری پیدا کند و بر همین اساس پیشنهاداتی هم مطرح شد. مجلس با جدیت روند ساخت طرح نهضت ملی مسکن را دنبال می نماید، چون طرح ساخت 4 میلیون مسکن در سطح کشور را مصوب نموده و این اتفاق باید ظرف 4 سال آینده بیفتد.

او یادآور شد: قرار است که در استان اصفهان عملیات ساخت حدود 200 هزار واحد مسکن در حوزه شهری و 50 هزار واحد در حوزه روستایی اجرایی گردد و بر همین اساس باید راهکاری پیدا گردد تا هم زمان با ساخت این ساختمان ها، عملیات اجرایی مراکز مهمی مانند درمانگاه ها، مدارس و استادیوم نیز پیش بینی گردد و این مباحث روز گذشته در قالب شورای مسکن استان پیگیری شد.

مقتدایی گفت: در جلسه روز گذشته تاکید کردم که باید به روند اجرایی کار ها سرعت بخشیده گردد تا بعضی از عقب ماندگی های گذشته جبران گردد. علاوه بر این در استان تهران مجموعه ای از الگو های پیشرفته وجود دارد که با استفاده از آن بعضی از آپارتمان ها و برج های بلندمرتبه ظرف 6 ماه ساخته شده بودند و قرار شد تا با پیگیری از مجموعه وزارتخانه های مربوطه، شرایط استفاده از فناوری های تازه برای ساخت و ساز سریع تر در استان فراهم گردد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 82886

به "روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید سرعت بیشتری پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید سرعت بیشتری پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید