رویانیان: مدیران استقلال از ماجرای ژوزه درس بگیرند، با شفر تا زمانی که هست به توافق برسند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی شفر سر تمرین می رود و خواهان فیلمبرداری پسرش از اتفاقات می گردد، قطعا برنامه هایی دارد.

رویانیان: مدیران استقلال از ماجرای ژوزه درس بگیرند، با شفر تا زمانی که هست به توافق برسند

محمد رویانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه اهالی فوتبال اخراج وینفرد شفر از استقلال و جلوگیری از ورود او به تمرین این تیم را با نوع کنار گذاشتن مانوئل ژوزه مقایسه می نمایند، گفت: اینکه شفر به مانند ژوزه بعد از کنار گذاشته شدن از کادر فنی سر تمرین تیمش می رود و پسرش از راه ندادن او به محل تمرین فیلم می گیرد نشان می دهد که او هم برنامه هایی دارد. ژوزه مربی ای بود که به این گونه کارها وارد بود و به برنامه کارهای خود را پیش برده و در نهایت از ایران فرار کرد تا نتوانیم با او توافق کنیم. اگرچه عملکرد مدیران بعد از من در پرسپولیس یاری خیلی زیادی به پرونده ژوزه کرد و به نوعی به وی قدرت داده شد. متاسفانه مسئولان بعد از من در پرسپولیس پیگیر پرونده ژوزه نشدند و او هم خیلی خوب نقشه هایش را پیش برد اما اگر من می ماندم اجازه نمی دادم ژوزه به هدف هایش برسد.

وی خطاب به مدیران باشگاه استقلال نیز یادآور شد: به استقلالی ها توصیه می کنم که تکلیف شفر را تا زمانی که هست معین نمایند و این کار را به آینده موکول ننمایند. اینکه شفر خودش سر تمرین رفته و خواسته از اتفاقاتی که رخ می دهد فیلمبرداری گردد یعنی اینکه او هم برنامه هایی دارد. اگر هم شفر بدون اطلاع ایران را ترک کرد به وسیله مراجع قانونی سریع پیگیر شده و از او شکایت نمایند، کاری که ما در پرسپولیس کردیم اما مدیران بعدی پیگیر نشدند و کار به جایی رسید که 300 هزار دلار طلب مانوئل بعد از چند سال با جریمه چند برابری روبرو شد.

رویانیان در خاتمه یادآور شد: قطعا افرادی هستند که به این مربیان خارجی مشاوره می دهند تا چگونه بتوانند از باشگاه ها پول بگیرند. اقدام امروز شفر هم مطمئنا پشت پرده ای دارد و افرادی پشت این ماجرا هستند که او را هدایت می نمایند. امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال از اتفاقی که برای مانوئل ژوزه و پرسپولیس رخ داد درس بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7050

به "رویانیان: مدیران استقلال از ماجرای ژوزه درس بگیرند، با شفر تا زمانی که هست به توافق برسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویانیان: مدیران استقلال از ماجرای ژوزه درس بگیرند، با شفر تا زمانی که هست به توافق برسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید