زنان جایی در شروط سه گانه تاج برای برگزاری لیگ ندارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهدی تاج یکبار دیگر شروط لازم برای برگزاری لیگ را اعلام نموده است اما جالب است که حضور زنان در استادیوم ها جایی در شروط او ندارند.

زنان جایی در شروط سه گانه تاج برای برگزاری لیگ ندارند

زنان جایی در شروط سه گانه تاج برای برگزاری لیگ ندارند

مهدی تاج همچنان اصرار دارد که تاریخ شروع لیگ را نمی داند و تا زمانی که سه شرط اصلی اش برای تجهیز استادیوم ها عملی نگردد، خبری از بازی ها نیست. بلیت فروشی الکترونیکی، تجهیز استادیوم ها به دوربین مدار بسته و شماره گذاری جایگاه ها سه شرط اصلی تاج برای برگزاری بازی ها هستند و نکته جالب اینکه او در میان شروطش هیچ اشاره ای به حضور زنان در استادیوم ها ننموده است که براساس فشارهای فیفا می تواند در مسابقات لیگ هم از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایش را از سوالی شروع می نماید که درباره شروع لیگ از او پرسیده می گردد. او همچنان به این سوال این طور پاسخ می دهد: ما بحث لیگ را داریم که خودم نمی دانم چه تاریخی شروع می گردد، اما می دانم برای شروع لیگ باید سه ویژگی وجود داشته باشد. از خبرنگاران می خواهم صحبت هایم را دقیق انعکاس بدهند، چرا که بعضی رسانه ها وارونه و دروغ می نویسند. لیگ وقتی برگزار می گردد که شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه را داشته باشد که یکی از آنها داوری است. وقتی نتوانیم همه این شرایط را فراهم کنیم، ضرورتی برای برگزاری لیگ نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید می نماید: اولین بحث این است که استادیوم ها حتما دارای بلیت فروشی الکترونیکی باشند. یعنی هر کسی که داخل منزلش است بتواند بلیت تهیه کند. این کار خیلی سخت نیست. بعضی رسانه ها عنوان می نمایند که ما شرایط و مکانیزم آن را نداریم، در صورتی که در اتوبوسرانی هم جایگاه اتوبوس را خودت انتخاب می کنی و سوار همان اتوبوسی می شوی که جایگاه ات را انتخاب نموده ای. کسی هم جایت نمی نشیند. سینما هم همینطور است و در کشورمان انجام می گردد. بنابراین کار سختی نیست.

او به لزوم نصب دوربین های الکترونیکی اشاره می نماید: مسئله دوم دوربین های مدار بسته داخل استادیوم است. ما نمی توانیم به همه تماشاگران بگوییم تماشاگرنما. حضور تماشاگران امتیاز است و باید از آنها بهترین پذیرایی را بکنیم. اگر یکی دو نفر عامل باشند، توسط دوربین ها باید شناسایی شوند و دستگاه ها به آنها تذکر بدهند. اگر دوربین ها نباشند و شناسایی نشوند همان یکی دو نفر حرکتی انجام داده و کار را برای داور سخت می نمایند. باید این الزام باشد.

تاج شرط سوم برای برگزاری لیگ را این طور بیان می نماید: سومین شرط این است که جایگاه ها شماره گذاری باشد. کسی که در خانه اش بلیت خرید می نماید باید جایگاه اش شماره داشته باشد. این شرط آسانی است. باشگاهی استادیومش این شرایط را دارد، حتما به سازمان لیگ اعلام کند تا لیگ را شروع کنیم. بعضی باشگاه ها زحمت کشیده و استادیوم خود را آماده نموده اند. هر باشگاهی نتواند استادیومش را آماده کند، باید در استان های هم جوار و بدون تماشاگر بازی کند. شاید سؤال بپرسند که چرا بازی بدون تماشاگر در استادیوم خودشان برگزار نگردد که شرح می دهم. دستگاه هایی که مسئول نظم و امنیت هستند، می گویند تیمی که در استان خودش بازی کند، مردم در استادیوم جمع می شوند، بنابراین اگر در استان دیگری بدون تماشاگر باشد، بهتر است.

2 - 400

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10473

به "زنان جایی در شروط سه گانه تاج برای برگزاری لیگ ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان جایی در شروط سه گانه تاج برای برگزاری لیگ ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید