زنی که 500 گربه و سگ در خانه دارد!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وب سایت فرارو: زنی در مسقط مرکز عمان علیرغم شکایت همسایگان و هزینه های زیاد 480 گربه و 12 سگ دارد. مریم البلوشی حیوانات خانگی را همراهانی بهتر از انسان ها می داند و می گوید که گربه ها و سگ ها نسبت به انسان وفادارتر هستند.

زنی که 500 گربه و سگ در خانه دارد!

این زن عمانی طی یک دهه گذشته به کار پرورش حیوانات خانگی روی آورده است. او ماهیانه حدود 7800 دلار برای مراقبت از گربه ها و سگ ها هزینه می نماید. از مجموع 490 گربه و سگی که مریم البلوشی نگهداری می نماید 17 حیوان نابینا هستند.

خانه این زن پر از قفس است. بلوشی که 51 ساله و یک کارمند بازنشسته است می گوید همه چیز از سال 2008 و هنگامی که پسرم یک گربه کوچک ایرانی خریداری کرد شروع شد.

من ابتدا از مراقبت از این گربه خودداری می کردم، چرا که حیوانات را دوست نداشتم و پسرم هم به آن توجه زیادی نمی کرد. اما دو سال بعد همه چیز تغییر کرد. من ناگهان خود را کاملا غوطه ور دیدم و به مراقبت از این گربه روی آوردم. به او غذا دادم، حمام بردم و وقت زیادی را با این حیوان سپری کردم.

این زن می گوید این حیوانات به او یاری نموده اند تا از افسردگی خارج گردد و بعلاوه باعث شده در شبکه های اجتماعی هواداران زیادی پیدا کند.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 92529

به "زنی که 500 گربه و سگ در خانه دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنی که 500 گربه و سگ در خانه دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید