سالید گری، نسل تازه کوله پشتی برای سفر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کوله پشتی سالید گری

وقتی می خواهیم به جایی سفر کنیم، یکی از دل مشغولی های اصلیمان بیشتر، وسایلی است که باید همراهمان ببریم تا خود مقصد سفر! و به همین دلیل است که برای خیلی از افراد، انتخاب یک چمدان خوب و راحت و سبک با فضای کافی، یک اولویت مهم است. در این نوشتار از خبرنگاران قصد داریم تا شما را با نسل جدیدی از کوله پشتی ها به نام کوله پشتی سالید گری معرفی کنیم و ویژگی های آن را بررسی کنیم.

سالید گری، نسل تازه کوله پشتی برای سفر

از سالید گری بیشتر بدانید

سالید گری (Solid Gray) یک کوله پشتی با طراحی فضایی و بدنه ای فلزی و محکم و بدون شک یکی از محکم ترین کوله پشتی ها برای سفر است. علیرغم فلزی بودن آن، بسیار سبک و راحت است و مهم تر از آن، جادار است و یک گزینه عالی برای سفر محسوب می شود.

جنس سالید گری از پوشش پلاستیک پلیمری است و در آن مانند چمدان ها باز می شود. از ویژگی ای اصلی این کوله پشتی، طراحی خاص آن، دسته مخفی، بندهای قابل تعویض و دو محفظه جداگانه است. جنس این کوله طوری است که بدون نگرانی از شکستن و یا آسیب رسیدن به آن می توانید هزاران بار آن را باز و بسته کنید و نگرانی ای از حیث پاره شدن یا شکسته شدن نداشته باشید.

ویژگی های سالید گری

-وزن: 1275 گرم

- ابعاد: 200320500

-بدنه سخت و نشکن

- داشتن چندین محفظه مختلف برای وسایل و اشیا

بدنه سالید گری، به دلیل تاشو بودن، باعث تبدیل شدن آن به یک کوله سبک اما قوی و سخت شده است. این کوله به خاطر داشتن چندین محفظه و جای مخصوص لپ تاپ، یک انتخاب خوب برای افرادی است که عادت دارند لپ تاپ خود را درسفر همراه داشته باشند. بنابراین می توان با خیال راحت لپ تاپ و بقیه لوازم با ارزش را در آن جا داد و نگران ایمنی آنها نبود.

به دلیل نوع تقسیم بندی ای که در داخل این کیف وجود دارد، می توان به راحتی به همه اشیا کوچک خود دسترسی داشت. سالید گری چندین بند مختلف دارد که شبیه هم هستند و یک کارایی را دارند اما رنگ های مختلفی دارند و در واقع برای سلیقه های متفاوت طراحی شده است. عوض کردن این بندها خیلی راحت و فقط با یک فشار کوچک است.

نکته دیگری که باعث متمایز شدن سالید گری از بقیه کوله پشتی ها می شود، دسته مخفی ای از جنس پلاستیک سخت آن است که در مواقع موردنیاز می توان از آن استفاده کرد و در صورتی که به آن نیازی نداشته باشید، آن را به راحتی مخفی کنید.

طراحی ای الهام گرفته شده از جانوران

جالب است بدانید که برای طراحی سالید گری از بدن جانورانی مثل حشرات الهام گرفته شده است و ساختار چند ضلعی آن هم به همین دلیل است.

ساختاری که محکم ترین کوله را با سبک ترین و نازک ترین مواد ممکن، بوجود آورده است. اطلاعات دقیقی از اینکه سالید گری تا چند سال می تواند برای شما کار کند در دست نیست اما سازندگان آن گفته اند سال ها می توان بدون مشکل از آن استفاده کرد و لذت برد.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 77419

به "سالید گری، نسل تازه کوله پشتی برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالید گری، نسل تازه کوله پشتی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید