سایپا و پرسپولیس بیشترین آسیب را به واترپلو زدند نه کرونا!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: کرونا یک بیماری است اما به نظر من بزرگترین آسیب به واترپلو ورود بعضی باشگاه ها به لیگ است.

سایپا و پرسپولیس بیشترین آسیب را به واترپلو زدند نه کرونا!

سرمربی واترپلو نفت امیدیه در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد رقابت های لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: این مسابقات بعد از حدود یک سال برگزار گردید که خیلی از تیم ها مثل تیم خودمان هیچ تمرینی نداشتند. تنها دو تیم دانشگاه آزاد و نوفلاح شرایط تمرینی بهتری داشتند و بهتر از سایر تیم ها هم نتیجه گرفته اند. این دو تیم احتمالا در فینال با هم بازی خواهند کرد.

جعفری در ادامه در مورد سطح لیگ برتر واترپلو گفت: سطح لیگ بالا نیست. سطح رقابت ها پایین است و تنها خوبی این است که این مسابقات انجام شد. با انجام این مسابقات بازیکنان ملی یک مبلغ قراردادی گرفتند تا با آن بتوانند زندگی خود را بگذرانند. جز این مورد لیگ خوبی دیگری نداشت.

وی در مورد میزان تمرین تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: ما هیچ تمرینی نداشتیم. یعنی استخری برای تمرین نبود. ما تنها توانستیم در حد یک هفته تیم را جمع کنیم و به مسابقه برسانیم. فکر می کنم با همین شرایط ما باید برای سومی و چهارمی در ملاقات رده بندی مقابل تیم ارتش بازی کنیم.

سرمربی تیم نفت امیدیه با بیان اینکه بعضی تیمها به واترپلو لطمه زده اند گفت: تنها کرونا به واترپلو ضربه نزد، بعضی باشگاه ها همانند پرسپولیس به لیگ آمدند که از پارسال که با بازیکنان قرارداد بسته اند تا به امروز هیچ پولی به آنها نداده اند یا تیم سایپا که هر سال 60 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت نمی کند. این تیم ها با پرداخت نکردن حق و حقوق بازیکنان به این رشته آسیب زده اند.

وی ادامه داد: کرونا یک بیماری است که در همه جهان شیوع پیدا کرد و در حال حاضر هم لیگ واترپلو با وجود این بیماری در حال برگزاری است. به نظر من بزرگترین آسیب به واترپلو ورود بعضی باشگاه ها به لیگ است. این باشگاه ها با پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان آنها را علاف خود نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52056

به "سایپا و پرسپولیس بیشترین آسیب را به واترپلو زدند نه کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا و پرسپولیس بیشترین آسیب را به واترپلو زدند نه کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید