سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری یوتیوب برای محتواهای آموزشی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یوتیوب برای توسعه محتواهای آموزشی تصمیم دارد رقم 20 میلیون دلار را به توسعه این بخش اختصاص دهد. این یک طرح ابتکاری از سوی یوتیوب برای افزایش مهارت ها و یادگیری کاربران است.

سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری یوتیوب برای محتواهای آموزشی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یوتیوب قصد دارد برنامه مذکور را به سرعت و به زودی اجرایی کند. سوزان وویچیسکی مدیر عامل یوتیوب روز دوشنبه در یک پست وبلاگی گفت که سایت یوتیوب به زودی بخشی بزرگ از سرمایه های خود را صرف یادگیری خواهد نمود.

این ویدیوهای آموزشی شامل موضوعاتی مثل مهارتهای حرفه ای (مصاحبه و رزومه کاری) علوم کامپیوتری (برنامه ریزی برای توسعه بازی و اصول اولیه جاوا اسکریپت) و ... هستند. بنابراین به نظر می رسد دامنه این آموزش ها بسیار گسترده و متنوع است.

تا کنون، کانال هایی مثل TED-Ed ،Hank و John Green روی این طرح سرمایه گذاری نموده اند. سایر شرکت هایی که می خواهند در این ابتکار شرکت نمایند می توانند به وسیله فرم آنلاین این کار را انجام دهند.

این سیستم به وضوح برای فراوری نمایندگان فیلم با تجربه طراحی شده است. متقاضیان باید حداقل یک کانال YouTube با حداقل 25000 مشترک داشته باشند و برنامه خود را برای محتوای چند جلسه ای شرح دهند، یعنی فیلم های آموزشی که به یکدیگر متصل می شوند.

ابتکار یادگیری در ماه جولای از سوی وویچیسکی اعلام شد، زمانی که او گفت، مردم محتوای مربوط به یادگیری را بیش از یک میلیارد بار در هر روز تماشا می نمایند.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1999

به "سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری یوتیوب برای محتواهای آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری یوتیوب برای محتواهای آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید