سروش رفیعی و یک رکورد عجیب و غریب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جالب است بدانید متوسط نمرات سروش در تیم جدیدش سپاهان، به مراتب بالاتر از شهرخودروست و پیشرفتی قابل توجه را نشان می دهد.

سروش رفیعی و یک رکورد عجیب و غریب

به گزارش، برای سروش رفیعی فصل برای بار سوم یا چهارم شروع شده است. این ستاره سابق پرسپولیس و فولاد که مدتی از دوران حرفه ای فوتبال خود را نیز در تراکتور سپری نموده، حالا در شرایطی پیراهن سپاهان را بر تن دارد که برای دومین بار امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی پشت سر خود می بیند. او با قلعه نویی در تراکتور خاطرات خوشی دارد که البته با حضور جنجالی او در نیم فصل در پرسپولیس نیمه کاره ماند. اتفاقی که امیر قلعه نویی اعتقاد دارد اگر رخ نمی داد، تراکتور را به قهرمانی لیگ می رساند.

اما حکایت سروش رفیعی، داستان متفاوتی از اتفاقات در دو سال گذشته است. او در شرایطی به عنوان یکی از آخرین بازیکنان جابجا شده در نیم فصل، از شهرخودرو به سپاهان رفت که در پنج نیم فصل گذشته 5 مربی مختلف را بالای سر خود دیده است. از سیروس پورموسوی سرمربی سابق فولاد تا برانکو ایوانکوویچ مرد محبوبش در پرسپولیس تا گابریل کالدرون که اندک زمانی و در تمرینات پیش فصل و سپس یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی.

جالب این که جدایی رفیعی از شهرخودرو زمانی رخ داد که سرانجام کار یحیی در این باشگاه مشهدی هم در پیش بود و این دو توافق نموده بودند که رفیعی نیم فصل دوم را در تیم دیگری به کار ادامه بدهد. خانه جدیدی که از بین گزینه های مختلف در اصفهان برای او در نظر گرفته شد؛ سپاهان که از همان بازی اول نیم فصل مقابل ماشین سازی در آن به میدان رفت و نشانه هایی از بازگشت به روز های خوب را از همان بازی بروز داد.

رفیعی در آخرین بازی تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت و بعد از نمایش خوب در نیمه اول، در نیمه دوم بعد از یک زمین خوردن ناگهانی و احتمال آسیب دیدن دنده، جای خود را به سجاد شهباززاده داد. او که میخواهد زیر نظر سرمربی جدید دوباره به مسیری برگردد که طرفداران فوتبال از وی انتظار دارند، باید در مقابل پرسپولیس درخشش حداکثری را داشته باشد. همانطور که نقش آفرینی اش در آخرین بازی سپاهان - پرسپولیس با حضور او در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته در اصفهان بسیار به کار پرسپولیس آمد. اگرچه سروش به عنوان تعویضی و از کنار زمین مشغول تماشای وقت اضافه بازی بود. لحظه ای که کیروش استنلی به سمت او آمد و درگیری اتفاق افتاده موجبات اخراج این بازیکن بلند قامت سپاهانی ها را فراهم آورد.

دوباره و در شرایطی که حضور کیروش استنلی در ترکیب سپاهان قطعی نیست، این سروش است که باید به مرد خبرساز طلایی پوشان تبدیل گردد. اول به خاطر خودش و بعد امیر قلعه نویی که باوجود تعدد هافبک های بازیسازی مثل نویدکیا، مسلمان و محمد کریمی، بازهم سروش را به جمع بازیکنان خود آورده تا سپاهان سروشکل بهتری برای ادامه رقابت های لیگ و آسیا داشته باشد.

آیا سروش محبوب پنجمین مربی خود در دو فصل بعد می گردد و این مربی سخت گیر فوتبال ایران را از انتخاب خود روسفید می نماید؟

جالب است بدانید متوسط نمرات سروش در تیم جدیدش سپاهان، به مراتب بالاتر از شهرخودروست و پیشرفتی قابل توجه را نشان می دهد. متوسط نمره در شهرخودرو 6.68 بود و متوسط نمره اش در سپاهان 6.83 است.

منبع: ورزش سه

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22662

به "سروش رفیعی و یک رکورد عجیب و غریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش رفیعی و یک رکورد عجیب و غریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید