سعید عبدولی بوکسور شد!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک در رشته کشتی فرنگی پس از محرومیت یک ساله از کشتی، تمرینات خود را در رشته ورزشی بوکس شروع کرد.

سعید عبدولی بوکسور شد!

به گزارش خبرنگاران، سعید عبدولی فرنگی کار باتجربه ایران و دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک پس از درگیری در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با محرومیت یک ساله (6 ماه قطعی و 6 ماه تعلیقی) از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روبرو شد.

با توجه به شرایط به وجود آمده و از دست رفتن فرصت حضور در بازی های آسیایی اندونزی و مسابقات دنیای مجارستان، ظاهرا عبدولی دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و می خواهد به پیروی از امیر علی اکبری وارد رشته ورزشی MMA گردد و به همین دلیل در تماس تلفنی با علی اکبری از وی درخواست مشورت و یاری نموده است.

علی اکبری این موضوع را در گفت وگو با خبرنگاران تایید کرد.

بر همین اساس و با توجه به اهمیت فراگیری رشته ورزشی بوکس در میزان موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران حاضر در MMA عبدولی فعالیت رسمی خود را با حضور در شهر بابل استان مازندران و زیر نظر حسن شالیکار از قهرمانان سابق بوکس ایران شروع نموده است تا به این ترتیب فرنگی کار پر حاشیه ورزش ایران این بار عزم خود را برای موفقیت در رینگ مبارزه جزم کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21429

به "سعید عبدولی بوکسور شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید عبدولی بوکسور شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید