راه جدید کشتی برای ماندن در المپیک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، درآمدزا نبودن و نداشتن تماشگر یکی از دغدغه های مهم کشتی در المپیک بود. حالا امضای قرار داد با یک شبکه تلویزیونی مهم نشان می دهد که اتحادیه جهانی در راستای پاک کردن نگرانی ها از ذهن ioc گام بر می دارد.

راه جدید کشتی برای ماندن در المپیک

به گزارش خبرنگاران ،اتحادیه دنیای کشتی قرارداد 3 ساله پخش تلویزیونی را با شبکه یورو اسپورت برای پخش مسابقات مهم خود به امضاء رساند.

اتحادیه دنیای کشتی قرارداد 3 ساله ای را به منظور پخش رقابت های مهم خود از جمله مسابقات قهرمانی دنیا و اروپا را با شبکه تلویزیونی یورو اسپورت به امضاء رساند.

بر این اساس رقابت های دنیای کشتی سال 2018 در بوداپست مجارستان اولین رقابتی است که از شبکه یورو اسپورت برای 54 کشور اروپایی و 16 منطقه آسیا و اقیانوس آرام پخش می گردد؛ این شبکه قرار است به رشد کشتی از طریق پخش تلویزیونی و اینترنتی یاری کند.

قرارداد شبکه تلویزیونی یورو اسپورت با اتحادیه دنیای کشتی تا بازی های المپیک 2020 توکیو است و اتحادیه دنیای کشتی امیدوار است این پخش تلویزیونی فرصتی برای هواداران ورزشی فراهم کند تا اطلاعات بیشتری راجع به ورزش کشتی بدست آورند.

این قرار داد برای اتحادیه دنیای کشتی از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این قرار داد می تواند نشان دهنده جذاب بودن کشتی برای بینندگان تلویزیونی باشد و همچنین نشان دهنده درآمدزا بودن این ورزش است. موضوعات مهمی که کمیته بین المللی المپیک در گذشته نسبت به آن انتقاد داشت. شاید این یک گام مهم و موثر در راستای باقی ماندن کشتی در المپیک باشد.

ص 5

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1049

به "راه جدید کشتی برای ماندن در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه جدید کشتی برای ماندن در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید