سفیرآمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، لورانس سیلورمن سفیر آمریکا در کویت در نشستی خبری اهداف کشورش را برای اعزام ناو جنگی به منطقه تشریح کرد.

سفیرآمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم

در این نشست، سفیر آمریکا در کویت مدعی شد که آنچه باعث واشنگتن تصمیم برای اعزام یک هزار نیروی اضافی به منطقه گرفت تهدیدات ایران در منطقه بوده است.

سیلورمن گفت: ما برای دفاع از خویش در برابر تهدیدات ایران کوشش می کنیم و تصمیم برای حضور نیروهای اضافی پس از آن اتخاذ شد که احساس کردیم تهدیدی علیه شهروندان ما در منطقه وجود دارد.

سیلورم، ادامه داد آمریکا به دنبال جنگ نیست و با ایران نیز به روش دیپلماتیک تعامل کردیم و سعی شد تا شدت تنش ها را کاهش دهیم اما آن ها به کشتی ها حمله کردیم و کوشش ما اکنون حمایت از کشتی های بین المللی است و موضوع تنها به ایران و آمریکا مربوط نمی گردد بلکه به ایران و همه کشورهای دنیا مربوط است.

سفیر آمریکا در کویت علاوه بر این مدعی شد که ایرانی ها به کشتی ژاپنی، کشتی های سعودی و غیره حمله کردند.

لورانس سیلورمن همچنین به رد مذاکرات از سوی ایران پس از درخواست های ترامپ برای تبادل نظر نیز اشاره نمود.

سفیر آمریکا در حالی ادعاهای ضدایرانی خود را مطرح نموده که هیچ مدرک و سندی در ارتباط با حادثه حمله به نفتکش ها ارائه نشده است.

همچنین ایران در رد مذاکره و تبادل نظر با آمریکا به عهدشکنی و نقض تعهدات این کشور در موضوع برجام و همچنین سیاست های خصمانه دولت ترامپ اشاره می نماید و از همین روست که پیشنهادات ترامپ برای تبادل نظر از سوی تهران رد می گردد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9616

به "سفیرآمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیرآمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید